خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

جلوگیری از قطع درختان و تخریب باغ‌ها کار سختی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۴۲

رئیس شورای شهر تهران گفت: جلوگیری از قطع درخت و تخریب باغ کار سختی است و هر راه‌حلی در راستای جلوگیری از این مسئله را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان بررسی طرح صیانت از باغات در جلسه امروز شورای شهر تهران اسماعیل دوستی خطاب به حقانی گفت: شما پدر باغات ایران را در آوردید و این مصوبه نیز عملی نیست.

حقانی پاسخ داد: امیدوارم شما استاندار هیچ استانی نشوید، چرا که جنگل‌ها را نیز از ریشه در خواهید آورد.

دوستی گفت: شما سال‌ها معاون خدمات شهری شهرداری تهران بودید و در زمان مدیریت شما باغات از میان رفت.

حقانی خطاب به دوستی گفت: اگر آقای مسجدجامعی اینجا نبود می‌دانستم؛ پاسخ شما را چطور بدهم. دوستی نیز در واکنش به حقانی گفت: هرچه که می خواهید بگویید.

مهدی چمران در جریان آرام کردن فضای درگیری میان حقانی و دوستی با رحمت‌الله حافظی به مشاجره پرداخت و گفت: اختلاف میان این دو تقصیر توست و میان این دو را شما به هم زدید. رسانه‌ها عقل دارند و فریب شعارهای پوپولیستی را نمی‌خورند. ما دیگر در شورا نیستیم و لزومی ندارد این اتهامات را به ما وارد کنید.

چمران افزود: ما کجا به باغات مجوز ساخت برج ۱۵ طبقه دادیم؟ اینها مربوط به مجوزهای سال ۷۸ است که مجوز برج‌های هرمی را می‌دادند.

وی در خاتمه افزود: جلوگیری از قطع درخت و تخریب باغ کار سختی است و هر راه‌حلی در راستای جلوگیری از این مسئله را بررسی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز