خبرگزاری کار ایران

ایران و لهستان در زمینه پتروشیمی تفاهم نامه امضاء می کنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۲۷۱

سفر فشرده میهمانان لهستانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، جهت پیگیری عقد قراردادهای صنعتی و همکاری در تولید کاتالیست، موثر ارزیابی شد.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی، هیاتی سه نفره از مقامات کشور لهستان در بازدیدی فشرده و یک روزه از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دیدار کردند.

این هیات که شرکت در جلسه استانداری و بازدید از پتروشیمی شیراز را هم در برنامه های بعدی خود داشتند، طی 3 بخش با مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شرکت پژوهش و فناوری و پتروشیمی رازی دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محور گفتگوها در این جلسات، معرفی توانمندی های دوجانبه و تلاش برای یافتن راههای ممکن جهت ایجاد تعامل بود و نتیجه چنان بود که واعظی، رئیس مرکز منطقه ایِ شرکت پژوهش و فناوری، زمینه های همکاری دوجانبه با لهستان را بسیار گسترده و متنوع عنوان کرد.

بررسی انجام همکاریهای مشترک در دانش فنی تولید کاتالیست یکی از محورهای اصلی این گفتگوها بود؛ همچنین یکی دیگر از اهداف این سفر پیگیری تفاهم نامه منعقده و مذاکرات در رابطه با طرح های سرمایه گذاری عنوان شد.

چندی پیش مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه هیاتی استانی به سرپرستی شریعتی، استاندار خوزستان به لهستان سفر کرده بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز