خبرگزاری کار ایران

فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" بهترین فیلم مردمی چهارمین جشنواره کلن

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۲۲۱

فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده در فستیوال فیلم‌های ایرانی در آلمان (کلن) به‌عنوان بهترین فیلم مردمی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا" به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده در اولین نمایش بین المللی خود، در فستیوال فیلم‌های ایرانی در آلمان (کلن) که 3 الی ۷ خرداد (۲۴-۲۸ می) در شهر کلن برگزار شد با استقبال بی‌نظیر مردم کلن مواجه و به عنوان بهترین فیلم مردمی این فستیوال انتخاب شد.

پوستر چهارمین فستیوال فیلم‌های ایرانی کلن متعلق به فیلم "ایتالیا ایتالیا" بود.

"ایتالیا ایتالیا" اولین تجربه کارگردانی کاوه صباغ‌زاده است که در ژانر کمدی، موزیکال، فانتزی ساخته شده است و پیش از این در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر  به نمایش آمد و مورد توجه مخاطبان واقع شد.

در  خلاصه داستان "ایتالیا ایتالیا" آمده است: من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.

حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، همایون ارشادی، رضا سخایی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فائزه علوی، آنا مهر اخلاقی، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، مهدی فهیمی، سپیده راستی‌فر و رضا کوهستانی از نقش آفرینان این فیلم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز