خبرگزاری کار ایران

روزنامه19دی: رئیسی تنها توانست حدود 26 درصد آراتهران را کسب کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۱۹۴

بر عکس توهم آقای پناهیان، آرای تهران در دو انتخابات گذشته نشان می‌دهد روز به روز اقبال آنها در میان مردم پایین می‌آید. در انتخابات ریاست جمهوری، آقای رئیسی تنها توانست حدود 26 درصد آرا را کسب کند.

روزنامه 19دی نوشت:  در کوران تبلیغات انتخاباتی کلیپی از آقای پناهیان در شبکه‌های مجازی از سوی حامیان آقای رئیسی منتشر شد که بعد از انتخابات نیاز به دوباره دیدن دارد.

در این کلیپ، وی مردم را به حضور در میتینگ انتخاباتی رئیسی در مصلی دعوت می‌کند و می‌گوید این حضور حکم 9دی را دارد و اضافه می‌کند: دیگران توهم برداشته‌اند که تهران یک صدا با روحانی است و تصریح می‌کند: این توهم باید شکسته شود. این مراسم در مصلی با حضور جمعیت کثیری برگزار شد. تیتر زدند کار تمام شد. ولی صندوق‌های رأی که کار را تمام کردند حرفهای متفاوتی داشتند. آرای مردم تهران در این انتخابات نشان داد که مدعیان توهم انگاری دیگران خود باید از توهم خارج شوند.

رأی مردم تهران با صدایی رسا می‌گوید: نفر سی‌ام مجلس شورای اسلامی را که نمی‌شناختند از آقای رئیسی بیشتر قبول دارند. البته انتخابات تهران پیام‌ها و آموزه‌های زیادی دارد که اگر قرار بود به آن توجه شود قطعا ایشان و همفکرانشان را به واقعیت‌های جامعه و بی‌تأثیری رفتار و مواضعشان واقف می‌کرد. هرچند برخی معتقد بودند آقایان به این مهم واقف شده‌اند برای همین هم به جای تبلیغ خود و برنامه‌ها، سیاست تخریب رقیب را پیشه خود کردند.

علی ای حال، بر عکس توهم آقای پناهیان، آرای تهران در دو انتخابات گذشته نشان می‌دهد روز به روز اقبال آنها در میان مردم پایین می‌آید. در انتخابات ریاست جمهوری، آقای رئیسی تنها توانست حدود 26 درصد آرا را کسب کند. آقای پناهیان به خوبی می‌دانند در این انتخابات این جریان همه توان خود را به کار گرفت، عِده و عُده خود را بسیج کرد، بسیار از خطوط را درنوردید تا توان خود را مضاعف کند، کشور را مصاف جنگ فقیر و غنی و اسلام و کفر کرد و هرکاری که می‌خواست و می‌توانست انجام داد.

این جریان اگر می‌خواهد مردم به آنها اقبال کنند بایستی از توهم خودساخته بیرون بیایند و از هاله حاکمیتی که دور خود کشیده‌اند خارج شوند و فقط خود را مدار حکومت تلقی نکنند. اساس این حکومت مردمی هستند که این نظام مقدس را انتخاب کرده‌اند. باید آنها را باور کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز