خبرگزاری کار ایران

در ماه مبارک رمضان؛

کلیه نمازخانه‌های جایگاه‌های استان پذیرای مسافران و مردم گیلان هستند

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۱۶۲

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و غبار روبی از کلیه نمازخانه های ادارات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان کلیه جایگاههای مجهز به نمازخانه نیز پذیرای مسافران و مردم استان هستند.

به گزارش‌ایلنا از رشت، روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت:  براساس تصمیمات مصوب شورای اقامه نماز ستاد منطقه و به مناسبت دهه تکریم و غبار روبی مساجد در دهه آخر ماه شعبان اقدامات مربوط به آماده‌سازی و غبار روبی نمازخانه‌های ادارات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اعم از ستاد ، انبار نفت شهید بهمنی مقدم ، مرکز سوختگیری هواپیمائی شهید اسدپور و نواحی 9 گانه (رشت ، فومن ، تالش،صومعه سرا ، لاهیجان ، رودبار ، آستارا ، انزلی و رودسر ) انجام شد .    

در همین راستا وهمزمان با ادارات، جایگاه‌های عرضه سوخت استان نیز که مجهز به نمازخانه هستند، تحت نظارت روسای نواحی وکارشناس ستاد اقامه نماز منطقه مورد بازدید و تاکیدبر غبار روبی قرار گرفتند .

همچنین برگزاری مراسم زیارت عاشورا شنبه هر هفته از ماه مبارک رمضان در نمازخانه های ستاد  و انبار نفت شهید بهمنی مقدم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از جمله برنامه های این ستاد در ماه مبارک رمضان در منطقه گیلان است .     

قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم در نماز خانه های ستاد و انبار  ، تزئینات محیطی و جلسات بحث و وعظ ائمه جماعات در نمازخانه از دیگر برنامه های ستاد اقامه نماز منطقه گیلان در این ماه در شرکت است .

مریم پورنصراله، دبیر ستاد اقامه نماز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، ضمن اعلام مطالب فوق افزود: بر پایی نماز جماعت در ستاد و انبار نفت منطقه از جمله برنامه‌های متداوم در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان است و در ماه مبارک رمضان با استقبال بیش از پیش همکاران فرصت مناسبی را برای استفاده از ظرفیت های معنوی ائمه جماعات در جلسات پرسش و پاسخ و رفع مسائل و شبهات و آشنایی عمیق تر با احکام دینی را برای نمازگزاران فراهم می سازد » .

وی همچنین تقدیراز فعالین وخادمین نماز ، تقدیر از نمازگزاران، غبار روبی و عطر افشانی فضاهای متبرک اقامه نماز را از دیگر برنامه‌های ستاداقامه نماز منطقه گیلان دانست و افزود: علاوه بر انجام مستمر این فعالیت ها در طول سال در ماه مبارک رمضان به علت امکان حضور بیش از پیش نمازگزاران برای استفاده از فیوضات‌معنوی این ماه انجام فعالیت‌های مذهبی و عقیدتی با شکوه و استقبال بیشتری انجام می‌شود و ستـــاد نیز برای گرامیداشت شب‌های قدر و بزرگداشت مقام حضرت امیر (ع) از هم اکنون برنامه ریزی هایی رادر دست اقدام دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز