خبرگزاری کار ایران

کارگران گرانول شهاب مقابل فرمانداری میبد تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۹۷

جمعی از کارگران کارخانه گرانول شهاب میبد در اعتراض به متوقف شدن فعالیت این واحد تولیدی به دلیل به دلیل انباشت بدهی به نهادهای دولتی و تبعا نگرانی از آینده شغلی‌شان صبح روز دوشنبه مقابل ساختمان فرمانداری میبد تجمع کردند.

به گزارش ایلنا،صبح روز گذشته (دوشنبه/۸خرداد ماه)جمعی از کارگران کارخانه گرانول شهاب میبد در اعتراض به متوقف شدن فعالیت این واحد تولیدی به دلیل به دلیل انباشت بدهی به نهادهای دولتی و تبعا نگرانی از آینده شغلی‌شان مقابل ساختمان فرمانداری میبد  تجمع کردند.

منابع کارگری در این واحد تولیدی با اشاره به اشتغال حدود ۵۰ کارگر در این کارخانه گفتند؛ دلیل متوقف شدن فعالیت تولیدی این واحد تولیدی انباشت بدهی‌های مالی کارخانه به چند نهاد دولتی همچون اداره تامین اجتماعی، اداره گاز و برق و همچنین اداره دارایی بوده است.

به گفته کارگران، عمده‌ترین مشکل مالی این کارخانه بدهی ۲۰ میلیون تومانی به اداره گاز میبد است که در نتیجه انباشت بدهی، گاز کارخانه قطع شده و کارگران عملا کاری برای انجام دادن ندارند. همچنین این واحد  مبالغی به اداره برق واداره تامین اجتماعی بدهی دارد.

کارگران با بیان اینکه از فرماندار میبد می‌خواهیم ضمن پیگیری موضوع ترتیبی اتخاذ فرماید تا شاهد اینگونه برخوردها در سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال نباشیم افزودند: چه لزومی دارد که شرکت گاز بخاطر ۲۰میلیون تومان این شرکت را تعطیل و کارگران را بیکار نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز