خبرگزاری کار ایران

امام جمعه طبس:

فرهنگ اسلام پیاده شود، جرائم کمتر می شود

کد خبر : ۴۹۴۵۷

اگر بخواهیم از جرم و وقوع آن پیشگیری کنیم باید فرهنگ اسلام را در همه جهات در جامعه پیاده كنیم و باید بین همه تشکیلات نظام برای پیشگیری از وقوع جرم هماهنگی وجود داشته باشد.

ایلنا-یزد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان طبس چهارمین جلسه خود در سال جاری را تشکیل داد.

به گزارش ایلنا از طبس و بنا بر اعلام فرمانداری شهرستان طبس؛ چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی طبس با حضور حجه الاسلام سید ابراهیم مهاجریان امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی طبس، احمد طالبیان مقدم فرماندار و نایب رییس شورا و سیدعلی اصغر رفاهی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد،در محل سالن اجتماعات دفتر امام جمعه طبس برگزار شد.

در این جلسه که ائمه جمعه عشق آباد و دیهوک، روحانیون و اعضای شورای فرهنگ عمومی و رییس دادگستری و دادستان طبس نیز حضور داشتند، امام جمعه طبس گفت: از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید تشکر کرد چرا که با آن همه تبلیغات دشمن اما مردم نشان دادند همچنان پایبند ارزش های انقلاب اسلامی و نظام خود هستند.

حجت الاسلام مهاجریان افزود: اگر بخواهیم از جرم و وقوع آن پیشگیری کنیم باید فرهنگ اسلام را در همه جهات در جامعه پیاده كنیم و باید بین همه تشکیلات نظام برای پیشگیری از وقوع جرم هماهنگی وجود داشته باشد.

سخنرانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد، ارائه دستور كار جلسه توسط سید عبدالرحیم رحیمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی طبس و بیان دیدگاه ها و پیشنهادات چند تن از مدعوین از برنامه های این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز