خبرگزاری کار ایران

اجرای دو پروژه جدید شهرداری منطقه 7تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۱

پروژه مشارکتی جایگاه سوخت دو منظوره (بنزین و گاز)در مساحتی به وسعت یک هزار و 700 متر مربع و نمایشگاه دائمی، شهر کتاب، نیز در محل دائمی این نمایشگاه واقع در خیابان آزادی جنب کتابخانه مرکزی تبریز احداث خواهد شد.

ایلنا- تبریز: عملیات اجرایی پروژه مشارکتی جایگاه سوخت دو منظوره و نمایشگاه شهر کتاب توسط شهرداری منطقه7 تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهردار منطقه 7 تبریز در آئین كلنگ‌زنی این پروژه‌ها با اشاره به دیگر پروژه‌های مشاركتی این منطقه خاطرنشان كرد: سالن چندمنظوره ورزشی جاده وادی رحمت به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع، گلخانه كوی لاله و پروژه مجتمع مسكونی شهرك اندیشه از دیگر پروژه‌های عمرانی مشاركتی شهرداری منطقه 7 به شمار می‌رود كه به زودی مراحل اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

امیرحقیان به بودجه پیشنهادی این منطقه برای سال 92 اشاره كرد و گفت: برای سال 92 نیز بالغ بر 360 میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده است كه نسبت به سال گذشته 33 درصد رشد دارد.

وی با اشاره به اهم طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی اجرا شده از سوی این منطقه طی سال‌های اخیر گفت: خدمات‌رسانی گسترده به شهرك‌های واقع در محدوده شهرداری منطقه 7 تبریز نظیر اندیشه، اخمقیه، كوی لاله، خلجان، كجوار و كرجان، اجرای مسیرگشایی 20 متری آخمقیه، احداث نخستین بوستان قرآنی شمالغرب كشور، احداث كانال‌‌های متعدد هدایت و دفع آب‌های سطحی از جمله كانال‌های كرجان و رواسان، احداث چندین زمین چمن مصنوعی، كتابخانه، قرائتخانه، خانه فرهنگ، فرهنگسرای كوثر، سالن‌های چند منظوره ورزشی، اجرای طرح‌های مناسب‌سازی محیط برای معلولان در سطح منطقه، برنامه‌ریزی برای ساماندهی شغل‌های مزاحم از سطح منطقه، احداث 7 پل عابر پیاده، توسعه خدمات محله‌ای و اجرای ده‌ها طرح و پروژه عمرانی، خدماتی بزرگ و كوچك از جمله مهم‌ترین اقدامات این منطقه طی سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

امیرحقیان از برنامه‌ریزی این منطقه برای احداث شهركی ویژه برای انتقال مشاغل مزاحم سطح منطقه به این شهرك خبر داد و افزود: این شهرك در فضایی به وسعت 36 هكتار در منطقه باغ معروف و به منظور انتقال و ساماندهی مشاغل مزاحم منطقه به ویژه آهن‌فروشان ایجاد خواهد شد.

گفتنی است، پروژه مشارکتی جایگاه سوخت دو منظوره (بنزین و گاز)در مساحتی به وسعت یک هزار و 700 مترمربع واقع در 35 متری اندیشه جنب ایستگاه آتش نشانی و نمایشگاه دائمی، شهر کتاب، نیز در محل دائمی این نمایشگاه واقع در خیابان آزادی جنب کتابخانه مرکزی تبریز احداث خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز