خبرگزاری کار ایران

واحدی در گفت‌وگو با ایلنا:

خط‌کشی بین مردم با رای حلال و غیرحلال ظلم در حق مردم و رهبری است/ جوانان پاسخ دوقطبی‌کنندگان جامعه را خواهند داد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۲۶۴

محمدحسن واحدی معتقد است خط کشی بین مردم با عنوان رای حلال و غیرحلال ظلم در حق مردم و رهبر انقلاب است.

 سیدمحمدحسن واحدی واعظ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رشت درباره دلایل پیروزی حسن روحانی در انتخابات اظهار کرد: رای قاطع مردم با تفاوت 7- 8 میلیونی با احتساب افرادی که در نوبت رای بودند نشانگر این است که مردم با تمام مشکلات اقتصادی باز هم بین کاندیداهای مختلف به برنامه‌های روحانی اعتماد کردند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه رای قاطع مردم به روحانی رای به کلیت نظام جمهوری اسلامی است، بیان داشت: باید در نظر داشته باشیم که کاندیداها در حوزه‌های مختلف نظریات خود را ارایه دادند و مردم به برنامه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بخصوص اقتصادی روحانی رای دادند.

وی افزود: این خاصیت مردم‌سالاری دینی است که به نظر اکثریت احترام بگذارند تا مردم به تاثیر رای و نظر خود در جامعه واقف شوند و برای انتخابات آینده همت بیشتری کنند.

نامزد لیست امید در انتخابات سال 94 با بیان اینکه رای تمام مردم ایران رای آگاهانه و پاک بوده و نماد جمهوریت نظام است، تصریح کرد: خط کشی بین مردم با عنوان رای حلال و غیرحلال ظلم در حق مردم و رهبر انقلاب است.

واحدی با اشاره به اینکه تمام ملت ایران در راستای خردورزی ناشی از دیانت عمیق و غیر سطحی به یک روحانی با تجربیات بیش از 40 ساله رای دادند که خود را مقید به چهارچوب‌های نظام می‌داند، تاکید کرد: البته ورود یک رقیب قوی در انتخابات اخیر دارای حسن و فوایدی بود که باعث رقابتی‌شدن انتخابات شد گرچه شاهد بد اخلاقی‌هایی بودیم اما حضور مردم باعث حل شدن بسیاری از مشکلات در طول تاریخ انقلاب بوده است.

وی با تصریح بر اینکه شک ندارم مردم ما آگاه هستند و مسایل را رصد می‌کنند و به هیج دولتی چک سفید نمی‌دهند، گفت: دولت‌ها باید با کار وتلاش خود به حل مشکلات اقتصادی شهرها و روستاها بپردازند تا حمایت مردم از آنها مستمر باشد.

این فعال سیاسی رای مردم به دولت روحانی را رای به استمرار برنامه‌های دولت و حمایت و رضایت‌مندی نسبی علی‌رغم  مشکلات عنوان کرد و افزود: مردم نسبت به برنامه‌های سایر کاندیداهای موجود به ادامه سیاست‌های دولت رای دادند و پذیرفتند که برنامه‌های دولت روحانی ادامه یابد و احترام به این رای ملت احترام به جمهوریت نظام است.

نامزد لیست امید در انتخابات مجلس متذکر شد: دولت باید با برنامه‌های اقتصادی خود شرایط سرمایه گذاری داخلی و خارجی را در پهنه اقتصاد کشور به وجود آورد تا باعث استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی شود و با ایجاد اشتغال از تمامی ظرفیت‌های کاری جوانان وطن استفاده کند. جوان بودن کشور یک ظرفیت است که به دلیل عدم سرمایه‌گذاری، عدم اشتغال جوانان به یک تهدید تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیدیم رهبر انقلاب در رقابت‌های انتخابات با توجه به غنای فرهنگی ایران عزیز و اعتماد به آن به کاندیداها توصیه فرمودند که برنامه‌های اقتصا ی خود را بیان کنند، پس دغدغه اقتصادی امروز مهم است که اگر نبود ایشان متذکر نمی‌شدند. این یک پیام دیگر هم دارد و آن اینکه ایشان به فرهنگ عمومی مردم و جوانان وطن اعتماد دارند که این بزرگترین سرمایه جوانان و پسران و دختران جامعه ماست که مورد اعتماد رهبرشان هستند.

واحدی تاکید کرد: جوانان علی‌رغم سلایق مختلف جواب کسانی که درصدد دوقطبی کردن جامعه با شعار حلال و غیر حلال و یا پاک و غیر پاک هستند را در مراسم مذهبی خواهند داد.

این فعال سیاسی مشکلات اقتصادی جامعه، وابستگی به نفت و شرایط منطقه را از مهمترین چالش‌های پیش روی دولت در حوزه اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: جز با نوآوری و توجه به اقتصاد مقاومتی، استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و نیروهای ساکن در روستاها، سرمایه‌گذاری و اطمینان به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای استفاده از ظرفیت توریستی کشور شرایط بهبود اقتصادی جامعه امکان‌پذیر نیست.

وی در پایان ابراز امیداواری کرد با اجرای این سیاسیت‌های اقتصادی کشور شاهد اقتصادی تولید محور و صادرات‌ مدار شده و اقتصاد کشور از وابستگی شدید به نفت و خام فروشی نجات پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز