خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ولادت امام حسن عسگری؛

همایش تربیتی بصیرتی خانواده های پاسدار درکاشان برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۹

در زمانه‌ای که در آن قرار داریم با توجه به کثرت وسایل و ابزار رسانه ایو فرهنگی از قبیل اینترنت، پیامک، بلوتوث، سی دی، تلویزیون، ماهواره و غیره ما باید جایگاه خود را شناخته وبه وظیفه خود عمل کنیم.

ایلنا کاشان: حجت الاسلام راستگو صبح چهارشنبه دوم اسفندماه ه مناسبت میلاد پرسرور آقا امام حسن عسگری (علیه السلام) در همایش تربیتی بصیرتی خانواده‌های پاسدار اظهار داشت: در زمانه‌ای که در آن قرار داریم با توجه به کثرت وسایل و ابزار رسانه ایو فرهنگی از قبیل اینترنت، پیامک، بلوتوث، سی دی، تلویزیون، ماهواره و غیره ما باید جایگاه خود را شناخته وبه وظیفه خود عمل کنیم. نباید ابزار دست شیاطین جهانی شویم که می‌خواهند بااستفاده سوء از این ابزار فرزندان ما را به انحراف بکشانند.

ببه گزارش خبرنگارایلنا در کاشان ایشان با مخاطب قرار دادن والدین این سوال را مطرح کردند که، کدام یک از ما برای فرزندانمان یک دوره اعتقادات را گفته‌ایم؟ بچه‌های ما چقدر حضرت امام حسن عسگری (علیه السلام) را که امروز سالروز تولد آن حضرت است را می‌شناسند، آیا حداقل به‌‌ همان میزان که اسامی تیمهای فوتبال را می‌دانند در مورد امامان معصوم (علیهم السلام) نیز اهتمام دارند؟

سخنران محبوب کودکان و نوجوانان، در مورد مسائل تربیتی فرزندان گفت: خانواده‌های درمسائل تربیتی باید عدم رفتار تبعیض آمیز میان فرزندان، بی‌تفاوت نبودن، زود قضاوت نکردن و علت یابی اعمال و رفتار فرزندان، ارزیابی و انتخاب روشهای تربیتی مناسب به فراخور رفتار فرزندانرا رعایت کنند.

در ابتدای این مراسم حجه الاسلام حسینی دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشان با برشمردن بخشی از فعالیتهای مرکز امور فرهنگی خانواده‌های شاغل و بازنشسته نمایندگی ولی فقیه در سال جاری گفت: برگزاری ۱۲ جلسه بصیرتی، اخلاقی برای خانواده‌های پاسداران شاغل و بازنشسته_ تاسیس مرکز مشاوره برای خانواده‌ها _ برگزاری آزمون قرآن در خانه برای خانواده‌ها و شرکت ۲۳۵ نفردر این برنامه و تالیف جزوه ولایت فقیه و برگزاری مسابقه کتبی از مهم‌ترین فعالیتهای مرکز امور فرهنگی سپاه کاشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز