خبرگزاری کار ایران

موسوی اصل در تذکر شفاهی:

خسارات مردم سیل زده گرمی پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۰۹

اگر به وضع سرمایه گذاران توسط وزیر اقتصاد و صنعت و معدن رسیدگی نشود سرمایه گذاران با ورشکستگی مطلق در استان اردبیل و گرمی مواجه خواهند شد.

ایلنا: نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز پس از گذشت چند ماه از جاری شدن سیل در گرمی خسارات مردم از سوی نهادهای دولتی پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، می‌رقسمت موسوی اصل در تذکر شفاهی امروز صحن علنی گفت: قرار بود که بودجه حوادث غیر مترقبه در شهرستان‌ها و استان‌ها تمرکز پیدا کند، اما این کار هنوز عملیاتی نشده و من در این راستا به رئیس جمهور تذکر می‌دهم که این اقدام را هرچه سریع‌تر عملی کند.

وی افزود: اخیرا در گرمی سیل جاری شده اما به دلیل تمرکز نیافتن اعتبارات حوادث غیر مترقبه در شهرستان و استان اردبیل تاکنون خسارتی که به مردم وارد شده پرداخت نشده است.

وی در ادامه به سرمایه گذاران اقتصادی شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: به وزیر اقتصاد، صنعت و معدن تذکر می‌دهم که به سیاست‌های کلی نظام که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است توجه کنند، ‌چراکه سرمایه‌گذاران استان اردبیل و حوزه انتخابیه من به دلیل مشکلاتی که برایشان در پرداخت وام‌ها به وجود آمده تحت فشار بانک‌ها قرار گرفته‌اند.


وی افزود: اگر به وضع سرمایه گذاران توسط وزیر اقتصاد و صنعت و معدن رسیدگی نشود سرمایه گذاران با ورشکستگی مطلق در استان اردبیل و گرمی مواجه خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز