خبرگزاری کار ایران

خدایی سوری در تذکر شفاهی:

ادغام وزارتخانه دلیل اصلی عدم اجرای پروژه‌های عمرانی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۰

وزیر راه و شهرسازی از لرستان به وزارت رسیده است و شاید سن فرودگاه لرستان از وزیر نیز بیشتر باشد، اما مدیران دستورات وزیر را نمی‌خوانند و این هم به دلیل این است که وزارتخانه‌ها در هم ادغام شده و وزیر نمی‌تواند به ۴۸ مدیر و معاون خود سرویس دهد.

ایلنا: نماینده لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از زمانی که وزارتخانه‌ها با یکدیگر ادغام شده‌اند وزیر نمی‌تواند به ۴۸ معاون و مدیرخود سرویس دهد واین عمل از دلایل عدم اجرایی پروژه‌ها در استان‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الله فدایی سوری نماینده لرستان در تذکر شفاهی صحن علنی امروز مجلس به شعار عدالت محوری و مهرورزی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: با توجه به شعار عدالت محوری و مهرورزی رئیس جمهور، لرستان با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کند و از رئیس جمهور به جد درخواست دارم که تا پروژه‌هایی که در سفرهای استانی مصوب کرده است را عملیاتی کند.

وی در ادامه به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و گفت: ‌ وزیر راه و شهرسازی از لرستان به وزارت رسیده است و شاید سن فرودگاه لرستان از وزیر نیز بیشتر باشد، اما مدیران دستورات وزیر را نمی‌خوانند و این هم به دلیل این است که وزارتخانه‌ها در هم ادغام شده و وزیر نمی‌تواند به ۴۸ مدیر و معاون خود سرویس دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز