خبرگزاری کار ایران

هم خوشحالم و هم غمگین

برانکو: انتقادی از طارمی ندارم

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۴۵۶

سرمربی سرخپوشان تهرانی در حاشیه تمرین ریکاوری بازیکنان این تیم به گفت و گو با خبرنگاران پرداخت.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین ریکاوری امروز سرخپوشان یک روز پس از دیدار برابر لخویا قطر گفت: انگیزه های ما به هم ریخته شد و به نوعی غم و شادی در وجودم شکل گرفت هر چند استحقاق پیروزی را داشتیم. با پیروی میتوانستیم صعود را قطعی کنیم اما با این حال خوشحال هستم که بازیکنانم با دیسیپلین برابر حریف ظاهر شدند.

وی ادامه داد: به قهرمان قطر اجازه نمایش فوق العاده را ندادند. شانس برای گلزنی هم داشند که بیرانوند توپ را قطع کرد. کنترل بازی در دست ما بود و بیش از 60 درصد مالکیت توپ را داشتیم و تنها آرامش در ضربه آخر را کم داریم. بازی خوبی را از نظر من به نمایش گذاشتیم و در شرایط که هوادارانمان حضور نداشتند توانستیم به پرسینگ خوب در اکثر اوقات مانع از نمایش خطرناک حریف بشویم.

برانکو خاطرنشان کرد: یک نیمه از مرحله حذفی را پشت سر گذاشتیم و 90 دقیقه دیگر را پیش رو داریم. نتایج برای ما در دسترس است و همانطور که قبلا گفتم هدف ما گل نخوردن بود که توانستیم در این امر موفق باشیم.

برانکو با اشاره به فرصت سوزی های بازیکنانش گفت: متاسفانه این برای اولین بار نیست که این اتفاق برای ما رخ می دهد. بازی با الریان در مرحله گروهی 16 موقعیت گلزنی داشتیم و مقابل الهلال هم همینطور. متاسفانه همچنان این مشکل را داریم و یکی از دلایل اصلی هم این است که بازیکنان در طول بازی انرژی بسیاری را صرف می کنند و بنابر خواسته من از آنها این اتفاق رخ می دهد چرا که آنها پس از مصرف انرژی بسیار در ضربه های پایانی ناموفق عمل می کنند. بخشی از تقصیرها در این بخش بر عهده من است اما این در فوتبال حرفه ای امری طبیعی است.

سرمربی سرخپوشان درباره بازی برگشت مقابل لخویا گفت: وضعیت به گونه ای است که انگار بازی را یک بر صفر پیروز شده ایم هر چند که اینگونه نیست ام نتیجه برای ما در دسترس خواهد بود. امتیاز برتری نسبت به حریف داریم و با انرژی کامل در بازی برگشت حاضر خواهیم شد.

برانکو همچنین درخصوص پنالتی از دست رفته طارمی در این بازی اظهار کرد: تفاوت این پنالتی با ضربه ی طارمی در بازی برابر الریان این بود که طارمی این بار ضربه جدی تری را به سمت دروازه روانه کرد اما دروازبان زودتر از او به سمت توپ حرکت کرد. طارمی می توانست ضربه را به جهت مخالف بزند هر چند که سید جلال حسینی مامور ضربه پنالتی بود. این اتفاق پیش آمده و انتقادی از طارمی ندارم زیرا این مشکل ما است که از دست دادن پنالتی ها برای ما از لحاظ روحی روانی برای بازیکنان مشکل ساز شده است.

سرمربی کروات سرخپوشان در ادامه راجع به تقویت این تیم در آینده سخن گفت: شرایط برای ما پیش آمد و مشکلات خاصی برای ما شکل گرفت. در همه پست ها تقویت خواهیم داشت و در این بین نگاهی ویژه ای به خط دفاعی داریم. ربیع خواه در بازی روز گذشته فوق العاده عمل کردو از او راضی هستم.

برانکو درباره مشکلات خروج از کشورش گفت: برخی از خبرنگاران درباره هر موضوعی اخباری را منتشر می کنند، مشکل مالیاتی ندارم و حرفی راجع به این موضوع بیان نکرده ام. از یکی از روزنامه های ورزشی شکایت می کنم چون از قول من مصاحبه ای را منتشر کرده اند که مهدی طارمی و محسن مسلمان در پرسپولیس مشکل ساز هستند. هیچ وقت چنین حرفی را بیان نکرده و اخبار منتشر شده راجع به این شایعه را رد می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز