خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت‌نام خانواده‌های شاهد و ایثارگر در کاروان‌های حج تمتع

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۴۴۱

بنیادشهید و امور ایثارگران اعلام کرد، مهلت ثبت نام خانواده های شاهد و ایثارگر در کاروان های حج تمتع سال 1396 تمدید شد.

به گزارش ایلنا، بنیادشهید اعلام کرد: با توجه به هماهنگی با سازمان حج و زیارت، تمام ایثارگران مشمول سهمیه حج، برابر قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران (والدین شهدا، جانبازان و آزادگان و همسران آنان و همسران شهدا و فرزندان شهدا) که متقاضی سفر حج تمتع در سال جاری هستند و تاکنون موفق به ثبت نام و دریافت سهمیه حج نشده اند می توانند به بنیاد شهید در استان و شهرستان مراجعه و نسبت به ارائه درخواست و ثبت نام در سیستم حج اقدام کنند.

براساس این گزارش، خانواده های شاهد و ایثارگر در نظر داشته باشند که می بایست قبل از اتمام زمان و تکمیل کاروان های حج ، مراجعه کنند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ، سیدحسن موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش تر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: امسال 6 هزار ایثارگر به حج معنوی تمتع اعزام خواهند شد.

براساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال 86 هزار تن از زائران ایرانی به حج تمتع اعزام می شوند.

همچنین طبق برنامه ریزی های انجام گرفته اولین گروه از زائران ایرانی اوایل مردادماه سال 96 برای انجام مناسک حج راهی عربستان خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز