خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۴۰۱

پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌های آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس راهور، با توجه به اطلاعات به دست آمده پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌های آخر هفته را اعلام کرد و بدین ترتیب محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ٣ خرداد تا شنبه ٦ خرداد به این شرح است:

-تردد موتور سیکلت از ساعت ١٢ ظهر روز چهارشنبه مورخ ٣ خرداد تا ساعت ٦ صبح روز شنبه مورخ ٦ خرداد از محورهای کرج -  چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

-در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٤ تا ٢٢ روز جمعه ٥ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٧ تا ٢٣ روز جمعه مورخ ٥ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود. نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی)

همچنین در همین محور(کندوان)تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

-تردد کلیه تریلرها محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢ تا ٢٤ روز چهارشنبه مورخ ٣ خرداد و همچنین از ساعت ٨ تا ٢٤ روزهای پنجشنبه و جمعه  مورخ های  ٤ و ٥ خرداد ممنوع خواهد بود.

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢ تا ٢٤ روز جمعه مورخ  ٥ خرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس در محور فیروزکوه ممنوع خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز