خبرگزاری کار ایران

صبح امروز برگزار شد؛

جشن دانش‌آموختگان پزشکی ورودی 88 دانشکده بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۹۰

جشن دانش آموختگان پزشکی ورودی 88 دانشکده بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بندر انزلی در محل سالن همایش مجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی این بندر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، مرتضی رهبر رئیس دانشکده پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان– انزلی، در آیین جشن دانش‌آموختگان پزشکی ورودی 88، ضمن عرض تبریک به دانش آموختگان، امروز را روزی بزرگ و به یادماندنی برای آنها ذکر کرد.

وی افزود:  از امروز رسما پزشکان فارغ التحصیل وارد فضای جامعه پزشکی می شوید و از آموخته های علمی خود برای خدمت به بیماران استفاده می کنید.

رهبر خطاب به دانش آموختگان  یادآور شد: خدای منان را باید شاکر باشید که این مدت هفت سال را با صحت، سلامت و با موفقیت طی کرده ا ید، همواره باید قدردان زحمات اساتید و والدین خود نیز باشید.

معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با اشاره به حماسه اخیر حضور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر تصریح کرد: بسیار خرسندیم که برپایی آیین جشن امروز با دو حماسه ی بزرگ ایران مقارن شده است و این تقارن  را به فال نیک می‌گیریم.

افشین شفقی با بیان این مطلب که واژه فارغ التحصیلی مناسب دانش‌آموختگان نیست، اظهار کرد: فارغ التحصیل به معنی تمام‌شدن تحصیل است حال آن که، علم و دانش تمامی‌ندارد و دانش آموختگان باید با ادامه مسیر علم و دانش، نگاه خود را به درجات بالاتر و عالیه سوق دهند.

وی رعایت اخلاق پزشکی در جامعه پزشکی را مهم خواند و یاد آور شد: باید در قبال بیماران و همکاران، اعتماد و احترام داشته باشیم زیرا ما به کمک سایر همکاران کادر درمان اعم از پرستار ، ماما و ... که مجموعه تیم پزشکی را تشکیل می دهند و به دست خداوند، شفا را به بیماران هدیه می دهیم.

معاون دانشجویی و امور فرهنگی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان موفقیت این دانش آموختگان را، مرهون لطف خدا، زحمات والدین و اساتید خواند و افزود: در طی این مسیر قطعا" والدین و اساتید با حمایت و هدایت شما نقش زیادی در موفقیت شما داشتند و شما نیز  همواره باید قدردان زحمات آنها باشید.

در ادامه تقدیر از چند تن از اساتید و دانشجویان برتر پزشکی ورودی 88 و قرائت سوگند نامه پزشکی توسط بیست پنج نفر از دانش آموختگان پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان – انزلی پایان بخش مراسم امروز بود.

آیین جشن دانش آموختگان پزشکی ورودی 88 پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی‌گیلان‌صبح امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بندر انزلی در محل سالن همایش مجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی این بندر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز