خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان زنجان خبرداد:

تالیف 5 جلد کتاب به همت مربیان کانون/تبدیل شهدا به الگوهایی برای کودکان و نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۴۱

مدیرکل‌کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان زنجان به معرفی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به کودکان تاکید کرد و گفت: پنج جلد کتاب به همت کانون تالیف شد که شهدا باید به عنوان الگوهایی به کودکان و نوجوانان جامعه معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد نقی صالحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان امروز چهارشنبه (3 خرداد) در حاشیه رونمایی از پنج جلد کتاب کودک با موضوع دفاع مقدس، گفت: این پنج جلدکتاب به همت مربیان کانون تالیف شده و با حمایت شهرداری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر می شود.

این مقام مسئول یکی از اهداف کانون در این زمینه را توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایرانی اسلامی در عصر فناوری در بین کودکان ونوجوانان خواند و گفت: در این برهه که ذهن کودکان درگیر شرایط حاکم بر عرصه تکنولوژی است لازم است تا در بخش ایثار و شهادت و نهادینه کردن فرهنگ آن در بین کودکان بیشتر تلاش شود.

وی به برخی برنامه های اوقات فراغت با موضوع ایثار و شهادت در کانون اشاره کرد و گفت: به جهت نیازی که به تولید محتوا احساس می شود، مربیان کانون تلاش می کنند تا در این عرص نقش آفرینی کنند.

صالحی به معرفی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به کودکان تاکید کرد و گفت: باید این شهدا به عنوان الگوهایی به کودکان و نوجوانان معرفی شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان یکی دیگر از اقدامات کانون را جمع آوری قصه های بومی و محلی زنجان عنوان کرد و گفت: یک جلد از این کتاب آماده و منتشر شده است و 2 جلد دیگر هم تا پایان سال منتشر خواهد شد.

این مقام مسئول از اقدامات کانون در عرصه فیلم سازی اشاره کرد و افزود: فیلم های آموزشی و تربینی در دستور کار این مجموعه است.

صالحی در پایان سخنان خود، با بیان اینکه سینمای کودک در زنجان فعال است و شعبه دیگر آن در پارک بانوان راه اندازی می شود، ادامه داد: کتابخانه بازی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای زندگی زنجان دایر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز