خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد :

انتخابات 96 جلوه های از تدبیر و آگاهی و احساس مسئولیت مردم بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۳۶

فرماندار محمودآباد در پیامی از حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات 96 قدردانی نموده و گفت: حضور مردم جلوه های از تدبیر و آگاهی و احساس مسئولیت نسبت به نظام بود.

به گزارش ایلنا از محمود آباد،در پیام تبریک یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد آمده است :  حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مومن و شریف ایران اسلامی و به ویژه استان مازندران و شهرستان محمودآباد  در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد.

وی افزود : اعتماد دوباره مردم به دولت تدبیر و امید رسالت دولت مردان را صد چندان نموده است و  تجربه نشان داد که با پرهیز از شعار گرایی می شود در عمق جان مردم نفوذ کرد و خدمات بی منت ارائه داد.

یوسف پور ادامه داد :اعتماد مجدد و تکرار مجدد اسم دکتر روحانی در تعرفه های رای و استمرار دولت تدبیر و امید نوید بخش افق های طلایی در عرصه های مختلف بوده و خواهد بود. بدون شک آسیب شناسی عملکرد گذشته و بهره گیری خرد نخبگان، اعتماد جوانان و توجه به مولفه های دیگر چراغ راه خواهد بود.

و ی  در پایان گفت:اینجانب وظیفه خود می دانم به مصداق کلام شریفه "من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق"  از آحاد و اقشار مختلف مردم شریف، شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان که با حضور گسترده خود مشارکت بالایی را ثبت نمودند و جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی و وفاداری به آرمانهای امام راحل و تحقق منویات مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز