خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت در پاسخ به ایلنا:

عربستان به دنبال افزایش قیمت نفت است

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۲۱۱

وزیر نفت گفت: الویت من فقط کمک به دولت است هنوز رییس جمهور وارد بحث تعیین کابینه نشده و مذاکرات را شروع نکرده است. سیاست‌ها ما احتمالا هر کس وزیر باشد آنرا ادامه میدهد.

زنگنه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی راجع به اولویت خود در دولت دوازدهم  گفت: اولویت من فقط کمک به دولت است هنوز رییس جمهور وارد بحث تعیین کابینه نشده و مذاکرات را شروع نکرده است. سیاست‌ها ما احتمالا هر کس وزیر باشد آن را ادامه می‌دهد.

او درباره نشست بعدی اوپک برای حفظ سقف تولید اظهار داشت: فردا در وین جلسه خواهیم داشت. همه اتفاق نظر دارند و مصوبه اوپک برای حفظ سقف تولید تمدید می‌شود اما مدت آن مشخص نیست. شاید سه ماه، شش یا ۹ ماه باشد.

وزیر نفت همچنین درباره برنامه وزارت نفت در دولت دوازدهم تصریح کرد: باید این مساله را بعد از تعیین وزیر بپرسید اما با توجه به انتخاب مجدد آقای روحانی هر کس که وزیر باشد همین سیاست‌ها را با قدرت و استحکام بیشتر ادامه خواهد داد.

زنگنه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در رابطه با تبعات سفر ترامپ به عربستان خاطرنشان کرد: الان عربستان به دنبال بالابردن قیمت نفت است. ما در وین جلسه داریم و میزان برداشت تمدید می‌شود اما تا چه زمانی، مشخص نیست.

او درباره اینکه آیا به کابینه بعدی دعوت شده است؟ ابراز داشت: تا جایی که خیر دارم هنوز آقای رئیس‌جمهور وارد تعیین اعضای کابینه‌شان نشده‌اند و فکر نمی‌کنم هنوز شروع کرده باشند.


وزیر نفت همچنین در واکنش به اعترافات ع.ز. از متهمان پرونده بابک زنجانی گفت: الان از چیز جدیدی خبر ندارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز