خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز آزدسازی خرمشهر:

سوم خرداد به ایران جانی دوباره داد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۱۶۴

استاندار خوزستان طی پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام غلامرضا شریعتی به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت سرافراز و آگاه ایران اسلامی در طول تاریخ خود هیچ گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات، آرامش و دوستی بوده است ولی هر گاه مورد تهاجم یا تعدی بیگانه قرار گرفته با پاسخ کوبنده و دندان شکن، آنها را غافلگیر نموده است.

حماسه ی بی بدیل و سرشار از عطر جاودانگی سوم خرداد که تجلی آرمان خواهی و دفاع از ارزشهای متعالی و مقدس این زاد بوم کهن است را گرامی میداریم و یاد مردان میدان های نور و نبرد در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر عزیز و قهرمان شد را به نیکی و شایستگی به ارادت برمی آئیم، چرا که انسان خردمند ایرانی در پاسداری از حریم شکوهمند وطن تا پای جان می ایستد و ایثار و استقامت را معنایی دگر می بخشد.

سوم خرداد به ایران جانی دوباره داد و شکوه و تجلی فداکاری و مقاومت را در پرتو کلام شور آفرین و حکیمانه ی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و میدان داری رزمندگان جان بر کف، صورت و سیرتی دگر داد.

اینجانب ضمن تبریک حماسه به یاد ماندنی فتح خرمشهر به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری(مدظله العالی)خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و ملت غیور ایران از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی در راستای تحقق اهداف عالیه اسلام توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز