خبرگزاری کار ایران

روز گذشته در اراک اتفاق افتاد؛

خاتمه تجمع کارگران «آذرآب» پس از یک‌هفته/ وعده دو هفته‌ای پرداخت مطالبات معوقه

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۱۴۲

تجمع صنفی کارگران «آذر آب» که هفته گذشته از درون این واحد صنعتی آغاز و در نهایت تا حوالی میدان صنعت شهر اراک کشیده‌شده بود، روز گذشته با وعده‌ پرداخت مطالبات مزدی خاتمه یافت.

شماری از کارگران کارخانه آذرآب در استان مرکزی در تماس با ایلنا از خاتمه اعتراضات صنفی یک هفته‌ای خود خبر دادند.

این کارگران که تعداد آنها در حدود 1500 نفر است از روز سه شنبه/۲۶ اردیبهشت ماه برای ۳ماه مزد معوقه، ۷ ماه حق بن پرداخت نشده و وضعیت نامعلوم بیمه تکمیلی درمانی و صندوق قرض‌الحسنه این واحد صنعتی تجمع کرده‌بودند.

در روزهای نخست، این اجتماع صنفی در محوطه کارخانه آذرآب برپا می‌شد اما در نهایت کارگران معترض به ناچار محل اجتماع خود را از درون کارخانه به محدوده میدان صنعت شهر اراک در حوالی محل کارشان قرار دارد، انتقال دادند.

به نقل از این کارگران گفته می شود که در نتیجه این اقدام سرانجام مدیرعامل و مدیر منابع انسانی این واحد صنعتی با حضور در جمع متعرضان به آنها وعده پرداخت معوقات مزدی را دادند.

طبق این وعده از قرار معلوم طلب مزدی کارگران آذرآب تا دو هفته آینده پرداخت خواهد شد و همین مسئله باعث شد تا کارگران آذرآب از روز گذشته به تجمع صنفی یک هفته‌ای خود خاتمه بدهند.

کارخانه آذرآب در زمینه ساخت و تجهیز پروژه های نیروگاهی و پالایشگاهی فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز