خبرگزاری کار ایران

توان‌افزایی مهارتی مربیان جست‌وجو و نجات در حوادث شهری

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۱۱۴

معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات از برگزاری دوره توان‌افزایی مهارتی مربیان جست‌وجو و نجات در حوادث شهری (آوار) با شرکت 30 تن از مربیان سراسر کشور در مرکز آموزش های تخصصی قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد سطانی با اعلام این خبر افزود: 30 نفر از مربیان جست‌وجو و نجات در حوادث شهری(آوار) استانهای کشور به‌منظور افزایش توانمندی‌های خود در ارائه آموزش های تخصصی حوادث شهری به نجاتگران، با حضور 6 مدرس کشوری و به مدت سه روز از تاریخ دوم تا پنجم خرداد در این دوره شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره 6 کارگاه عملیاتی برگزار می‌شود گفت: با توجه به ضرورت تمرین جست وجو و نجات در سازه های جدید شهری، شرکت کنندگان در این دوره توانمندی خود را در زمینه های شمعک زنی و تثبیت آوار، خرد کردن و ایجاد حفره در آوار، جابه‌جایی اجسام سنگین و تثبیت آنها، حمل مصدوم از ارتفاع و تونل های گربه رو، کارگاه زنده یابی و ارایه کمک های اولیه افزایش می دهند.

معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات با اشاره به برگزاری کارگاه  های تخصصی مربوطه افزود: شرکت‌کنندگان در پایان هر روز به بحث و تبادل نظر درخصوص تجارب خود در مواجهه با آوار حوادث اخیر و تحلیل روش های مورد استفاده تیم های تخصصی می پردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز