خبرگزاری کار ایران

مدیریت فنی و اجرایی راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

احداث پنج ساختمان بخشداری در شهرهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۷۷

شهرهای لاریجان، دهفری , گهرباران، سلمان شهر و لاله آباد بابل از جمله شهرهایی هستند كه احداث ساختمان بخشداری در آنها با صرف اعتباری بالغ بر 4400 میلیون ریال دردست اجراست.

مدیریت فنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران از احداث پنج ساختمان بخشداری در شهرهای این استان با صرف اعتباری بالغ بر 4400 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،مهندس سید محمد محمدی تاكامی ضمن اعلام این خبر افزود: مدیریت فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان بر اساس برنامه پنجم توسعه موظف به انجام كلیه امور مربوط به ساخت و سازهای عمومی و دولتی در حوزه های بیمارستانی، بهداشتی، فرهنگی، ورزشی و... بوده و در این راستا با بهره گیری از پیشرفته ترین روش ها و تكنولوژی روز مبادرت به طراحی، احداث و تجهیز پروژه های مذكور در سطح استان می نمایدكه از جمله می توان به عملیات اجرایی احداث ساختمانهای بخشداری ها در شهرهای استان اشاره نمود.

وی در ادامه ضمن اشاره به این مطلب كه پروژه های مذكور بر اساس نظام فنی و اجرایی کشور طراحی، اجرا و نظارت می شوند، تصریح كرد: شهرهای لاریجان، دهفری , گهرباران، سلمان شهر و لاله آباد بابل از جمله شهرهایی هستند كه احداث ساختمان بخشداری در آنها با صرف اعتباری بالغ بر 4400 میلیون ریال دردست اجراست.

مهندس محمدی یادآور شد: در حال حاضر این اداره کل ساخت و نگهداری راه و ساخت ساختمانهای اداری مورد نیاز دستگاه های اجرایی مشتمل بر بیش از 100 پروژه ساختمان اداری از جمله فرمانداری ها، ادارات کل و شهرستانی،کتابخانه ها، مجتمع های فرهنگی و بیمارستانهای دولتی فوق تخصصی را بر عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز