خبرگزاری کار ایران

هومن افاضلی پاسخ می‌دهد:

نگاه کارشناس؛ سکو و نیمکت خالی و البته غیبت کامیابی نیا

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۵۳۶

کارشناس فوتبال کشورمان عقیده دارد مشکل اصلی پرسپولیس در دیدار با لخویا، محرومیت تماشاگرانش است نه غیبت کامیابی‌نیا.

هومن اضافلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پرسپولیس در دیدار با لخویا اظهار داشت: با توجه به اینکه چند وقتی است لیگ برتر تمام شده و تیم‌ها در شرایط بازی قرار ندارند نمی‌توان در مورد شرایط حال حاضر این تیم نظر داد. ما اطلاعی از میزان آمادگی بازیکنان و بحث انگیزشی آنها نداریم. همچنین در مورد حواشی ایجاد شده در تمرینات و اینکه درگیری دو بازیکن تا چه حد برطرف شده و مواردی از این دست که باعث می‌شود از وضعیت پرسپولیس اطلاعی نداشته باشیم.

وی افزود: پرسپولیس در این دیدار با دو مشکل اصلی دست و پنجه نرم می‌کند. اول نبود تماشاگرانش و دوم عدم حضور کامیابی‌نیا در مرکز خط دفاعی که جزو بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می‌شود. البته مشکل بزرگتر نبود تماشاگران است.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: بازی‌های خانگی برای تیم‌های پرطرفدار یک پوئن مثبت است. وقتی بازیکنان یک تیم در ورزشگاهی قرار می‌گیرند که تماشاگران زیادی از حریف حضور دارند حداقل در 10-15 دقیقه ابتدایی بازی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار می‌گیرند و کیفیت بازی‌شان به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهند.

افاضلی در پایان عنوان کرد: امیدوارم برانکو بتواند این دو مشکل را برطرف کند. در مورد تماشاگران که کاری نمی‌توان کرد ولی غیبت کامیابی‌نیا را باید با یک تاکتیک مناسب پوشش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز