خبرگزاری کار ایران

تمدن خبر داد:

اجرای طرح جمع آوری معتادان ولگرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۶

سالهای قبل کمپ‌های ترک اعتیاد برای دریافت مجوز باید دو تا سه سال در نوبت و بررسی صلاحیت می‌ماندند اما امروزه هر فرد دارای صلاحیت می‌تواند در دو یا سه ماه مجوز راه اندازی کمپ دریافت کند.

ایلنا: استاندار تهران از اجرای طرح جمع آوری معتادان ولگرد در سطح استان خبر داد و گفت: به کارگاههای استفاده کننده از معتادان بهبود یافته تسهیلات اعطا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مرتضی تمدن با اعلام این مطلب افزود: طرح جمع آوری معتادان ولگرد و بدون مکان از ۲۰ روز گذشته در تهران آغاز شده است. سعی می‌کنیم تا قبل از سال نو چهره شهر را از وجود معتادان پاکسازی کنیم و آن‌ها را به مراکز درمانی تحویل دهیم.

استاندار تهران گفت: برخی مدعی‌اند معتادان را پس از دستگیری‌‌ رها می‌کنیم و آن‌ها را درمان نمی‌کنیم. اما باید بگویم که آن‌ها درمان می‌شوند اما پس از آزادی برخی خانواده‌ها فرزند معتاد را قبول نکرده و او را‌‌ رها می‌کنند، همین عامل نیز باعث می‌شود تا فرد باردیگر به سمت اعتیاد کشیده شود.

وی با اعلام اینکه از افرادی که از معتادان بهبود یافته در مشاغل استفاده کنند، حمایت می‌کنیم، به مهر گفت: به این افراد تسهیلات ویژه‌ای داده می‌شود. به عنوان نمونه در اسلامشهر ۱۲۰ نفر از معتادان بهبود یافته در یک کارخانه مشغول کار هستند که از سوی استانداری حمایتهای قانونی از این کارخانه انجام شد.

استاندار تهران افزود: چند مرکز درمانی هم اکنون در استان تهران در حال ساخت است که طی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. برای مقابله با اعتیاد و درمان معتادان هرمیزان بودجه که نیاز باشد تامین می‌کنیم.

تمدن با اشاره به هماهنگی استانداری و بهزیستی برای تسهیل اعطای کمپ ترک اعتیاد، تاکید کرد: سالهای قبل کمپ‌های ترک اعتیاد برای دریافت مجوز باید دو تا سه سال در نوبت و بررسی صلاحیت می‌ماندند اما امروزه هر فرد دارای صلاحیت می‌تواند در دو یا سه ماه مجوز راه اندازی کمپ دریافت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز