خبرگزاری کار ایران

مدیر اوقاف وامور خیریه استان زنجان:

87 درصد بقاع متبرکه در روستاها واقع شده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۱

مدیر اوقاف وامور خیریه استان زنجان با اشاره به 61 پروژه این نهاد با 39 هزار و 280 میلیون ریال اعتبار در روستاها و مرمت بقاع متبرکه و امامزاده‌ها گفت: این پروژه ها با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند.

زنجان ـ ایلنا: مدیر اوقاف وامور خیریه استان زنجان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اداره کل اوقاف وامور خیریه زنجان مطلوب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ‌ حجت الاسلام باقری مدیر اوقاف وامور خیریه استان زنجان در جلسه سناد عمران روستایی ومهاجرت معکوس با اشاره به ۶ پروژه جدید در دست اجرایی گفت: این پروژه با یک هزار و ۹۰۰ میلیون ریال و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی به بازسازی ۵۵ مورد مسجد در روستاهای استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: ۸۷ درصد بقاع متبرکه استان زنجان در روستا‌ها واقع شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان نیز در ادامه به افتتاح ۱۱ باب کتابخانه روستایی اشاره کرد و گفت: در این کتابخانه‌ها ۸۰ هزار کتاب با ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار موجود است.

احمدخانی ادامه داد: ۱۸ باب کتابخانه روستایی نیز در روستاهای بالای ۲ هزار نفر جمعیت در دست اجراست که با احتساب ۱۱ کتابخانه روستایی فوق به ۲۵ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز آن نیازمندیم.

وی سرانه مطالعه استان را ۹۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه عنوان کرد و افزود: این رقم در سطح کشور ۷۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه برآورد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز