خبرگزاری کار ایران

جهانگیر زاده مطرح کرد؛

ضرورت اصلاح تبصره یک ماده واحده لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۸۳

پس از مخالفت نماینده دولت و نماینده کمیسیون بهداشت ودرمان با پیشنهاد جهانگیرزاده نمایندگان مجلس با ۵۱ رای موافق ۶۸ رای مخالف و ۳۰ رای ممتنع با آن مخالفت کردند.

ایلنا: نماینده ارومیه در مجلس خواستار حذف عبارت هر ۵ سال یک بار از تبصره یک ماده واحده لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با ارائه پیشنهاد حذف عبارت هر ۵ سال یک بار از تبصره یک ماده واحده لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده گفت: موضوعات مربوط به جمعیت ارتباط با زیرساخت‌های فکری و اجتماعی مردم دارد و ممکن است دو سال دیگر تشخیص کار‌شناسان این باشد که سیاست‌های جمعیتی عوض شود.

وی گفت: نمی‌توان معیار ۵ سال را در قانون قرار داد و باید دست دولت و قانون گذار باز باشد.

در ادامه پورابراهیمی نماینده کرمان در مجلس در مخالفت با پیشنهاد جهانگیرزاده گفت: همه برنامه‌های اقتصادی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ۵ ساله است و دوره ۵ ساله دوره معقول و کار‌شناسی شده است و دولت می‌تواند با برنامه ریزی عمل کند.
وی ادامه داد¨دوران ریاست جمهوری ۴ ساله است و اگر رئیس جمهوری ۲ دوره همه در دولت باشد، نمی‌تواند اقدامی در این ارتباط انجام دهد.

در ادامه پس از مخالفت نماینده دولت و نماینده کمیسیون بهداشت ودرمان با پیشنهاد جهانگیرزاده نمایندگان مجلس با ۵۱ رای موافق ۶۸ رای مخالف و ۳۰ رای ممتنع با آن مخالفت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز