خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در گفت وگو با ایلنا:

آغاز فروش مرحله دوم اوراق مشاركت وزارت راه و شهرسازی

کد خبر : ۴۹۱۸۱

از فروش اوراق مشارکت دوره های قبل 54 طرح بزرگ ریلی، بزرگراهی، آزادراهی و راه اصلی اجرا شد.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه  از مرحله دوم فروش اوراق مشارکت وزارت راه اشاره کرد و گفت: مرحله دوم فروش اوراق مشارکت از 6 اسفند ماه شروع خواهد شد که این اوراق 700 میلیارد تومان و با سود 20 درصدی است.

احمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: این اوراق بی نام و قابل فروش به غیر نیز است و هر سه ماه یک بار اصل سودش پرداخت می شود.

صادقی خاطرنشان کرد: دولت سود این اوراق را تضمین کرده و قرار است از محل فروش این اوراق توسعه شبکه راه آهن، شبکه بزرگراهی و شبکه آزادراهی داشته باشیم.

وی با اشاره به فروش اوراق مشارکت دوره های قبل گفت: از فروش اوراق مشارکت دوره های قبل 54 طرح بزرگ ریلی، بزرگراهی، آزادراهی و راه اصلی اجرا شد.

صادقی افزود: این 54 طرح به طول 2 هزار و 600 کیلومتر و با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد تومان انجام شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق خواسته ما 36 طرح با طول 2 هزار و 250 کیلومتر طرح آزادراهی و بزرگراهی در ایام دهه فجر و حال حاضر افتتاح شد که ما در صدد اجرای بقیه طرح ها نیز هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز