خبرگزاری کار ایران

رییس كمیته برگزاری مسابقات رباتیك سازمان منطقه ویژه اقتصادی:

بیش از نیمی از شركت‌كنندگان در مسابقات پتروكاپ خوزستانی هستند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۷۴

این دوره از مسابقات در قالب لیگ‌هایی ازجمله آتش‌نشان سنگین و سبك، امدادگر، مسیریاب، جنگجو و آزاد برگزار خواهد شد.

ایلنا - بندر امام خمینی(ره): رییس كمیته برگزاری مسابقات رباتیك سازمان منطقه ویژه اقتصادی گفت: از 350 شركت‌كننده در مسابقات پتروكاپ، 57 درصد خوزستانی و 25 درصد تیم‌ها نیز از شركت‌های پتروشیمی خوزستان هستند.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر؛محسن كریمی در مراسم افتتاحیه مسابقات رباتیك پتروكاپ كه 30 بهمن‌ماه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر برگزار شد، عنوان‌كرد: مقدمات برگزاری این مسابقات از اوایل مهرماه شكل گرفت و پس از برنامه‌ریزی‌های اولیه، كمیته‌های ثبت‌نام، فنی، تبلیغات و اجرایی آغاز به كار كردند.

وی با بیان این‌كه مسابقات پتروكاپ برای اولین‌بار در خوزستان برگزار می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات در قالب لیگ‌هایی ازجمله آتش‌نشان سنگین و سبك، امدادگر، مسیریاب، جنگجو و آزاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: لیگ‌های مسیریاب، جنگجو و آزاد بیشتر برای دانش‌آموزان و دانشجویان با هدف آشنایی بیشتر این قشر با تكنولوژی رباتیك انجام شده است.

کریمی اظهاركرد: 132 تیم در سامانه مسابقات رباتیك ثبت‌نام كردند و پس از راستی‌آزمایی، اجازه ورود 88 تیم به مسابقات داده شد. 35 تیم ربات مسیریاب، 16 تیم ربات آتش‌نشان، 16 تیم ربات آزاد، 9 تیم ربات جنگجو، 6 تیم ربات آتش‌نشان سبك و 4 تیم ربات امدادگر در این مسابقات شركت می‌كنند.

در ادامه محمدحسین ظریف‌كار، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام خمینی به شركت‌كنندگان در مسابقات پتروكاپ قول داد جهت بازدید از شركت پتروشیمی بندرامام خمینی كارت مجوز ورود برای آن‌ها صادر خواهد شد تا از دانش فنی این مبتكران برای توسعه صنعت پتروشیمی استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز