خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کردستان عنوان کرد:

نقش‌آفرینی مردم در مشارکت‌سیاسی کشور قابل‌تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۵۱۹

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: امروز مردم در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کردند و این نشان دهنده چهره زیبای مشارکت سیاسی کشور است.

به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر در نشست‌خبری با اصحاب‌رسانه ضمن تقدیر از حضور مردم برای تعیین مدیریت شوراهای شهر و روستا و ریاست‌جمهوری افزود: امروز مردم در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کردند و این نشان دهنده چهره زیبای مشارکت سیاسی کشور است.

وی اظهار داشت: بیش از یک‌هزار و 800 نفر برای شوراهای شهر و روستا در استان ثبت‌نام کرده بودند که کمتر از 3 درصد آنها رد صلاحیت شدند و به همین میزان هم انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: در نهایت برای هر کرسی شورای‌شهر هشت نفر و در روستاها نیز برای هر کرسی 2 نفر رقابت می‌کنند.

آشناگر خاطرنشان کرد: امروز بداخلاقی در جریان انتخابات نداشتیم و ستادهای تبلیغاتی استان نهایت همکاری و همراهی را با ستاد انتخابات داشتند.

وی روند برگزاری انتخابات را آرام و خوب اعلام کرد و گفت: 12 هزار و 400 نفر عوامل اجرایی اعم از هیات بازرسی و اجرایی، نماینده فرماندار و ... در استان برای برگزاری انتخابات آموزش داده شدند تا این انتخابات به نحو احسن در استان برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه 8 هزار و 500 نفر نیروی نظامی و انتظامی مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده داشتند، عنوان کرد:  بهترین شیوه و در مطلوب‌ترین شرایط این کارگزاران امنیت را برقرار کردند.

آشناگر در پایان گفت: جمعیت استان بیش از یک‌میلیون و 600 هزار نفر است که یک‌میلیون و 181 هزار و 883 نفر واجد شرایط رای در استان داریم که برای این تعداد نیز یک‌میلیون و 200 هزار تعرفه صادر شده و تاکنون هیچ گزارشی از کمبود تعرفه در استان نداشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر