خبرگزاری کار ایران

احمدی در جمع خبرنگاران:

در برخی شعب صندوق اضافه کردیم/ برای خراسان رضوی تعرفه ارسال کردیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۸۴

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: با مشورت شورای نگهبان در برخی از شعب منشی و صندوق اضافه کردیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا مستقر در وزارت کشور، علی اصغر احمدی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از مشارکت بالای مردم گفت: در این دوره مشارکت خوبی برای هر سه انتخابات داشته‌ایم. ضمن عذرخواهی از مردم عزیزمان که در صف طولانی بودند، باید گفت این پروسه انتخابات است.

او ادامه داد: براساس مقررات باید هویت افراد برای اخذ رای مشخص شود؛ مخصوصا در شهرهایی که صندوق‌های الکترونیک قرار داد.

معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه با مشورت شورای نگهبان در برخی از شعب منشی و صندوق اضافه کردیم، اظهار داشت: یک نکته بسیار مهم درخصوص صندوق‌های سیار این است که برای آنها هم مسیر مشخصی معین شده است و هر گونه تغییر مسیر باید با اطلاع هیات نظارت صورت بگیرد.

احمدی افزود: به رسم سنت حسنه زمان انتخابات تا ساعت ۲۲ شب تمدید شده است. افراد برای صندوق‌های سیار باید به فرمانداری‌ها مراجعه کنند. در بیشتر کلانشهرها برای درخواست صندوق سیار به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

او با بیان اینکه چاپ و ارسال تعرفه بیش از واجدان شرایط رای است، تصریح کرد: برخی از مطالب در این مورد می‌رسید که واقعیت نداشت و موجبات نگرانی مردم را فراهم می‌کرد، من ابلاغ کردم اگر آمار تعرفه‌های مصرفی بیش از ۷۰ درصد رسید با اعلام استانداری‌ها تعرفه در شهرهایی که کم آمده در دسترس قرار گیرد.

رییس ستاد انتخابات کشور درخصوص شایعه کمبود رای در استان خراسان رضوی نیز خاطرنشان کرد: در استان خراسان تعرفه‌های مصرفی بیش از ۷۰ درصد بوده است که با ابلاغ به استانداری تعرفه ارسال شده و کار این شعبه به تعطیلی کشیده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز