خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

انتخابات سال ۷۶ در حال تکرار است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۳۲۸

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قطعا امروز شاهد جهش در آرای مردم خواهیم بود، گفت: احساسم این است که سال ۷۶ در حال تکرار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرضا صالحی امیری، در حاشیه حضور خود در حسینیه جماران در مورد حضور مردم در انتخابات گفت: بنده پیش‌بینی یک جهش را در رای مردم در انتخابات داشتم و احساسم این است که سال ۷۶ در حال تکرار است.

او با تشکر از اصحاب رسانه گفت: انصافا اصحاب رسانه گمنام هستند و تلاش خوبی را برای پوشش اخبار انتخابات انجام داده‌اند و از همین جا به همه آنها ابراز ارادت و خسته نباشید دارم.

او  ادامه داد: اصحاب رسانه حلقه واسط بین دولت و مردم هستند. یکی از عوامل اصلی در جهش آرای مردم حضور پررنگ رسانه‌ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اولویت‌های دولت اشاره کرد و گفت: دولت سه اولویت اساسی را دارد، اقتصاد و معیشت نخستین اولویت دولت است و همچنین توسعه زیرساخت ها که مردم با توجه به آنها بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند نیز دومین اولویت دولت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: توسعه اجتماعی و اخلاقی سومین اولویت دولت است همچنین مسایل اجتماعی جامعه جدی است و خوشبختانه دولت نیز به این مسایل توجه دارد. آقای روحانی نیز اولویت تعامل با کشورهای خارجی را از دیگر برنامه‌های خود برای دولت دوازدهم دارد و در یکی از شهرستان ها عنوان کردند که امیدوارم همه تحریم ها با همت دولت در همه حوزه ها لغو شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز