خبرگزاری کار ایران

زنگنه در جمع خبرنگاران:

توسعه سیاسی یک شبه به دست نمی‌آید/ صندوق رای محل پایان مخاصمات است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۳۲۴

وزیر نفت گفت: امروز مردم نه تنها رییس جمهور را انتخاب می‌کنند بلکه مرحله دیگری از توسعه سیاسی خود را رقم می‌زند. ما در انتخابات‌ها نشان داده‌ایم که یک مرحله بالاتری از توسعه سیاسی را بدست می‌آوریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیژن نامدار زنگنه پس از شرکت در انتخابات با بیان اینکه انتخابات نشانه اقتدار ملت ایران است گفت: انتخابات پیام سربلندی و آزادی و قدرتمندی ما به جهانیان است.

او خاطر نشان کرد: ان شالله با حضور حداکثری این سربلندی را به ارمغان بیاوریم.

وزیر نفت تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران عمیق‌ترین مردم‌سالاری را در منطقه تجربه می‌کند و این دستاورد بزرگ امام، رهبری و ملت بزرگ ایران است.

او با بیان اینکه امروز برای ملت ایران روز بزرگی است گفت: امروز مردم نه تنها رییس جمهور را انتخاب می‌کنند بلکه مرحله دیگری از توسعه سیاسی خود را رقم می‌زند. ما در انتخابات‌ها نشان داده‌ایم که یک مرحله بالاتری از توسعه سیاسی  را بدست می‌آوریم.

زنگنه با بیان این که توسعه سیاسی و دمکراسی چیزی نیست که یک شبه بدست آوریم، بلکه برای آن بیش از  صد سال است تلاش می‌کنیم، ادامه داد: جمهوری اسلامی بر مبنای مرم‌سالاری شکل گرفت و باید قدر آن را بدانیم .

وزیر نفت تصریح کرد: هر کسی که رییس جمهور شود باید همه به آن کمک کنند زیرا رییس جمهور همه ملت ایران است. آنچه که مهم است ایران، آزادی و حقوق اساسی مردم است که باید با دوستی و برادری انها را جلو ببریم.

او با بیان این که یک نفر رییس جمهور می‌شود و باید همه به آن فرد کمک کنیم تا آن فرد موفق شود، ادامه داد: نباید مثل چهار سال اخیر که یکی رییس جمهور شد و دیگران تلاش کردند او را زمین بزنند، باشد. این روش ناجوانمردانه‌ای است.

وزیر نفت گفت: صندوق رای محل پایان مخاصمات است و حالا برای توسعه کشور باید رفاقت‌ها آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز