خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در انتخابات دستاوردهای خوبی برای کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۶۳

رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در این مجلس با بین اینکه انتخابات در کشورمان همیشه مهم بوده و از ارکان مردم‌سالاری دینی به شمار می‌آید، گفت: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای، دستاوردهای خوبی برای کشورمان به همراه دارد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قم در جمع خبرنگاران، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند حضور گسترده مردم در انتخابات می‌تواند برای کشور امنیت‌ساز باشد و دشمنان را دفع کند به ویژه در شرایطی که در منطقه آشفتگی امنیتی وجود دارد و بسیاری از کشورهای منطقه را درگیر خود کرده است.

وی بیان کرد: انتخابات امروز ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس هرکدام به نوبه خود تاثیرگذار است، اما نقش انتخابات ریاست جمهوری در پیشرفت و ساماندهی کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم امروز شاهد حضور چشمگیر مردم به ویژه رای اولی‌ها در پای صندوق های رای باشیم، بیان کرد: آرای مردم امانت است و به‌طور حتم مسئولان اجرایی و نظارت با دقت نظر آرای مردم را صیانت می‌کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران مردمی هوشیار و هوشمند هستند و رقابت‌های انتخاباتی همیشه در کشورمان وجود دارد، امید است این رقابت‌ها، بعد از انتخابات در جهت تحقق ایران آباد و پیشرفته تبدیل به رفاقت شود و پشتوانه‌ای برای ملت ایران باشد.

لاریجانی همچنین عمکرد رسانه‌ها را در برگزاری انتخابات خوب ارزیابی و از تلاش آنها قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز