خبرگزاری کار ایران

ره‌پیک در جمع خبرنگاران:

تعرفه‌های بدون مهر از شمارش آرا خارج می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۳۶

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: هم اکنون مشکل بزرگی در خصوص انتخابات نداشته‌ایم و در حدی نیست که در روند انتخابات خللی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شورای نگهبان، سیامک ره‌پیک معاون اجرایی ستاد مرکزی هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص تخلفات انتخاباتی گفت: گزارش تخلفات به صورت جاری از هیات‌های نظارت و از سوی نماینده کاندیداها به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ارسال می‌شود.

او افزود: اولویت رسیدگی به گزارش‌ها ممکن است در روند برگزاری انتخابات ایجاد مشکل کند.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: هم اکنون مشکل بزرگی در خصوص انتخابات نداشته‌ایم  و در حدی نیست که در روند انتخابات خللی ایجاد کند.

ره‌پیک در پاسخ به این پرسش که برخی از گزارش‌ها از تخلف در بعضی از حوزه‌ها مبنی بر توزیع تعرفه بدون مهر حکایت دارد، تصریح کرد: ما هنوز گزارشی در این خصوص دریافت نکردیم اما علی‌القاعده هر احراز هویتی که صورت گیرد باید تعرفه آن منحور به مهر نظارت باشد در غیر این صورت آن تعرفه اعتباری نخواهد نداشت.

او گفت: در صورتی که گزارشی در خصوص تعرفه بدون مهر به ما ارسال شود سریعاً بررسی خواهد شد و در صورتی که کسی با تعرفه بدون مهر رای دهد آن رای خارج شده و نادرست اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز