خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از انتخابات در استان کردستان؛

سنندج همگام با ملت ایران در پای صندوق های رای

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۷۱

از صبح امروز همزمان با سایر شهرهای کشور مردم استان کردستان نیز به پای صندو ق های رای رفتند تا برای 4 سال دیگر سرنوشت خویش را به دست معتمدان خویش بسپارند.

 گزارش خبرنگار ایلنا از کردستان، مردم  اهل تسنن نیز همگام با خواهران و  برادران تشیع خود رای‌شان  را  در صندوق ها می‌ریزند.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: از این تعداد صندوق، 518 شعبه آن شهری و مابقی روستایی است.

علیرضا آشناگر افزود: از جمعیت یک میلیون و603 هزار و یازده نفری استان 1 میلیون و 167 هزار و 277 نفر واجد شرایط رای دادن هستند

وی افزود: از جمعیت واجد شرایط رای دادن 28 هزار و 322 نفر رای اولی هستند.

معاون سیاسی امنیتی کردستان افزود: تعداد کرسی های استان 4 هزار و 167 است که 161 کرسی شوراهای شهر و 4 هزار و 6 کرسی هم متعلق به شوراهای روستاها خواهد بود.

در شهرها برای هر کرسی 8 نفر و در روستاها هم برای هر کرسی 2 نفر رقابت خواهند کرد.

23 هزار و 494 نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات در کردستان را بر عهده دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح جمعه 29 اردیبهشت 96 در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.

56 میلیون و 410 هزارو 234 تن واجد شرایط رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعبه های اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز