خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد؛

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۹۲

حقوق اردیبهشت ماه همه بازنشستگان کشوری، به حساب‌هایشان پرداخت شد. کلیه بازنشستگان کشوری می‌توانند حقوق اردیبهشت ماه خود را دریافت کنند.

به گزارش ایلنا؛ حسین بخشی‌زاده، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: با تامین اعتبار صورت گرفته، حقوق، حق عائله‌مندی و اولاد اردیبهشت ماه تمامی بازنشستگان کشوری عصر دیروز چهارشنبه (۲۷  اردیبهشت ماه) به حساب بازنشستگان واریز شد و از شب گذشته نیز قابل برداشت است.

وی تاکید کرد: حق عائله‌مندی و اولاد کلیه بازنشستگان و موظفین تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با اعمال ضریب جدید سال ۹۶، به همراه حقوق اردیبهشت ماه پرداخت شده است.

بخشی‌زاده با اشاره به اینکه حقوق همه بازنشستگان کشوری از فرودین امسال ۱۰ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: علاوه بر ۱۰ درصد افزایش حقوق که اندکی بیش از تورم اعمال شده است، با تخصیص ۲۴۰۰ میلیارد تومان ازسوی دولت یازدهم و اختصاص یک ردیف بودجه در بحث افزایش پلکانی و همسان‌سازیِ حقوق، بازنشستگان کشوری که زیر دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دریافت می کردند به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش حقوق داشتند.

وی همچنین یادآور شد: با اجرای افزایش پلکانی و همسان‌سازی، کف حقوق بازنشستگان کشوری که با ۳۰ سال سابقه بازنشسته شده‌اند، از ۹۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز