خبرگزاری کار ایران

واکنش همایون شجریان به انتخابات/مردم نظر ما را خوب می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۹۷

همایون شجریان با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: اجازه دهید موضع من بماند براى خودم هرچند که مردم هر کدام از ما را بهتر از خودمان مى‌شناسند و نظراتمان را مى‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ همایون شجریان در واکنش به انتخابات ریاست‌جمهوری در اینستاگرام خود نوشت:

در این کره خاکىِ معلق در جهان هستى، این خاک همه چیز ماست و تا زمانى که حتى یک ایرانى در جهان زنده باشد این خاک متعلق به آن ایرانى‌ست و نظرش مهم و محترم.

دوستان عزیزم این روزها با گرم شدن تنور انتخابات، تنور شایعات نیز داغ‌تر شده است، برخى از این شایعات دامن پدر و بنده را نیز گرفته است، از احضار به دادگاه براى آلبوم رگ خواب تا وعده حضور و اجرا در مراسمى خاص تا هر از گاهى نامه‌اى بر له یا علیه کاندیداها در فضاى مجازى یا مستقیم به خودشان تا حمایت و طرفدارى تا ... خوش‌بینانه‌اش این است که افرادى خودجوش با این روش مى‌کوشند تا پدر و من را مجبور به اعلام موضع کنند.

اجازه دهید موضع من بماند براى خودم هرچند که مردم هر کدام از ما را بهتر از خودمان مى‌شناسند و نظراتمان را مى‌دانند. مردم صلاح خود را بهتر مى‌دانند زیرا این روزها و آن روزها هر آنچه که باید مى‌دیدند و مى‌شنیدند را دیده و شنیده‌اند و بر همان اساس تصمیم مى‌گیرند. همیشه سربلند و جاویدان باشد ایران که گهواره و گور، دامان اوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز