خبرگزاری کار ایران

قائم مقام دبیرکل کانون عالی کارفرمایان کشور:

از نوسانات اقتصادی استفاده تبلیغاتی می‌شود/کارخانه‌های را تعطیل شده جا می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۰۰

یک مقام صنفی کارفرمایی می‌گوید در اقتصادی که فرایندها و تحولات موجود در قلب آن رو به پیشرفت است طبیعتا نوسانات اقتصادی نیز خواهیم داشت و این مسئله تعجب برانگیزی نیست که سازندگان فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری بخواهند از آن استفاده کنند.

«مرتضی رجبی»  قائم مقام دبیرکل کانون عالی کارفرمایان کشور در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: در اقتصادی که فرایندها و تحولات موجود در قلب آن رو به توسعه و پیشرفت است طبیعا نوسانات اقتصادی نیز وجود دارد.

رجبی با بیان اینکه هرگونه سوء برداشت و یا استفاده تبلیغاتی از این امر به زیان منافع ملی است، تصریح کرد: هم اکنون کارخانه‌های وجود دارند که به علت تغیرات تکنولوژی ناگزیر از به روز نمودن خود هستند و هر از چند گاهی به این منظور در خود تغییراتی ایجاد می‌کنند که این به هیچ وجه اسمش تعطیلی نیست.

قائم مقام دبیرکل کانون عالی کارفرمایان کشور در ادامه با بیان اینکه مسائل محیط زیستی امروز با تولید گره خورده است، تصریح کرد: در شهرهای که بر اساس اصول و مبانی محیط زیستی  در حال مدرن شدن هستند، صنایع از حاشیه شهرها به بیرون منتقل می شوند تا بتوانند فعالیت‌های خود را بدون آسیب به محیط زیست ادامه دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: این‌ها همه در شرایطی است که این روزها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای با استفاده از حرکت‌های تبلیغاتی و فیلم‌های آرشیو شده که صحت آنها قابل اثبات نیست سعی می‌کنند که کارخانه‌ها را تعطیل شده جا بزنند.

قائم مقام دبیرکل کانون عالی کارفرمایان کشور در پایان افزود: هر چند در سال‌های گذشته و در اوج تحریم‌ها که مستقیما معیشت مردم را نشانه رفته بود شاهد تعطیلی برخی از صنایع به علت تامین نشدن مواد اولیه بودیم اما حالا با بهبود روابط خارجی و رونق گرفتن صادرات به جرات می‌توانیم ادعا کنیم  که بسیاری از این صنایع احیا شده است و این روند همچنان با حمایت دولت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز