خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده خطاب به وزیر نفت؛

مدیرعامل نفت منطقه گیلان از پاسخگویی به جایگاه داران طفره می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۰

هم اکنون ورود بنزین سوپر نیز به استان قطع گردیده و تعدادی از جایگاههای فروش بنزین که بخشی از مخازن ذخیره خود را برای بنزین سوپر اختصاص می‌داده‌اند، از وضعیت فعلی دچار ضرر و زیان شده‌اند. ضمن اینکه در استان‌های همجوار چنین کمبودی احساس نمی‌شود.

ایلنا- رشت: یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص حل مشکلات جایگاه داران بنزین و جلوگیری از احتمال تسری آن به بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی گیلان تذکر داد و در آن تاکید کرد: مدیرعامل نفت منطقه گیلان از پاسخگویی به جایگاه داران طفره می‌رود.

به گزارش ایلنا از گیلان، در شرح تذکر غلام علی جعفرزاده ایمن آبادی خطاب به رستم قاسمی آمده است: بنا به اطلاع واصله تعدادی از اعضای انجمن صنفی جایگاه داران بنزین در ملاقات با برخی مسئولان پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، از تاخیرهای مکرر و طولانی در دریافت، کارمزد ناشی از فروش بنزین ابراز نارضایتی نمودند.

وی در ادامه می‌افزاید: ضمن اینکه مشکل فوق در حال تسری به بخش حمل و نقل سوخت بوده و در صورت ادامه روند فعلی، در آینده نزدیک، آن بخش هم با بحران مواجه خواهد شد.

۱- به رغم پیگیری‌ها و مراجعه جایگاه داران یاد شده به مدیرعامل نفت منطقه گیلان، اقدام موثری از سوی وی برای رایزنی با مرکز و ارائه راه حل صورت نگرفته و حتی در روزهای اخیر از پاسخگویی به آن‌ها نیز طفره رفته و در صدد وانمود کردن آن بعنوان یک شکل فرا استانی می‌باشد.

۲- اعضای انجمن صنفی جایگاه داران استان، از افراد منطقی و هماهنگ بوده و حتی در مواردی که از حمایت مدیرعامل نفت مایوس شده‌اند به صورت خودجوش نسبت به مدیریت بحران اقدام نموده‌اند.

۳- خاطر نشان می‌شود، هم اکنون ورود بنزین سوپر نیز به استان قطع گردیده و تعدادی از جایگاههای فروش بنزین که بخشی از مخازن ذخیره خود را برای بنزین سوپر اختصاص می‌داده‌اند، از وضعیت فعلی دچار ضرر و زیان شده‌اند. ضمن اینکه در استان‌های همجوار چنین کمبودی احساس نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز