خبرگزاری کار ایران

کنسرت «هفت خوان دف» در تالار رودکی

کد خبر : ۴۹۰۳۹

کنسرت گروه «هفت خوان دف» به سرپرستی «محمدرضا فهیم گیلانی» دوشنبه -۷ اسفند- ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرا می‌شود.

ایلنا: کنسرت «هفت خوان دف» در ۲ بخش قدیم و نوین تنظیم شده است و توسط ۱۱ هنرمند به روی صحنه می‌رود. در بخش قدیم ۴ قطعه از مقام‌های کردستان توسط گروه «دف نوازان سحوری» به مقام خوانی «استاد سید بهاءالدین حسینی» و همچنین دف و تنبور نوازی توسط استاد «کامبیز محیط مافی» صورت می‌گیرد و در بخش نوین نیز گروه نوازی دف، تک نوازی تنبک و دف و همنوازی دف و نی و تنبک صورت می‌گیرد همچنین در این بخش استاد «اسحاق چگینی» با نوازندگی نی «سحاب تربتی» تنبک را بر عهده دارد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، این کنسرت در ۲ بخش قدیم و نوین تنظیم شده است و توسط ۱۱ هنرمند به روی صحنه می‌رود. در بخش قدیم ۴ قطعه از مقام‌های کردستان توسط گروه «دف نوازان سحوری» به مقام خوانی «استاد سید بهاءالدین حسینی» و همچنین دف و تنبور نوازی توسط استاد «کامبیز محیط مافی» صورت می‌گیرد و در بخش نوین نیز گروه نوازی دف، تک نوازی تنبک و دف و همنوازی دف و نی و تنبک صورت می‌گیرد همچنین در این بخش استاد «اسحاق چگینی» با نوازندگی نی «سحاب تربتی» تنبک را بر عهده دارد.
کنسرت «هفت خوان دف» ۷ اسفند ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرا می‌شود.
علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به گیشهٔ تالار وحدت مراجعه و یا مراکز فروش افتتاح ۷۷۹۴۱۱۰۴، دارالترجمه یوسف ۷۷۷۴۴۹۳۰-۱ و رزرو تلفن ۰۹۱۹۳۳۹۹۴۰۳ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز