خبرگزاری کار ایران

سناریوی دنباله دار اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۶۴

در آستانه دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تمرینات استقلال خوزستان به خاطر مشکلات مالی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مشکلات مالی فراوان استقلال خوزستان که هراز چندگاهی برای این تیم دردسر ساز می‌شود در آستانه مرحله یک هشتم نهایی نیز دست از سر آبی‌های اهوازی بر نداشت.

با لغو اردوی این تیم در تهران که روز گذشته اعلام شد قرار بر این بود تا در زمین اهواز به تمرینات آمادگی برای حضور برابر الهلال بپردازند اما بازیکنان پس از حضور در زمین ورزشگاه را بدون تمرین ترک کردند.

این اعتصاب مجدد که مثل دفعه قبل به صورت هماهنگ و با تصمیم جمعی صورت گرفته تا امروز ادامه داشته و بازیکنان امروز هم از انجام تمرینات سر باز زدند.

استقلال خوزستان که در لیگ پانزدهم موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ شد بیش از یک سال و نیم است که بازیکنان آن پولی دریافت نکرده‌اند و در تمام طول لیگ اعتراض خود را اعلام کردند اما تاثیری نداشت. این سومین بار در این فصل است که اعضای این تیم اعتصاب می‌کنند تا شاید مالک باشگاه به فکر سروسامان دادن به اوضاع بازیکنان و کادر فنی بیفتد اماتاکنون هیچ واکنشی از سوی مسوولان بانک ملی که خود را مالکان این مجموعه ورزشی می‌دانند، نشان داده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز