خبرگزاری کار ایران

ام.پی.تری مُرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۲۸

عصر ام.پی.تری و توسعه آن رسما به پایان رسیده و این بدان معنا نیست که دیگر کسی از این فرمت استفاده نخواهد کرد.

فرمت محبوب موسیقی، ام.پی.تری/MP3 به طور رسمی متوقف شد و بدین ترتیب عصر توسعه یکی از فرمت‌های برتر در دنیای آهنگ به اتمام رسید. البته باید گفته شود ممکن است از این پس این فرمت را به صورت لجام گسیخته و البته قدیمی روی ابزارهای مختلف ببینیم.

 کمپانی آلمانی Fraunhofer Institute for Integrated Circuits صاحب و مالک اصلی، خبر فسق حق امتیاز این فرمت را رسماً اعلام کرد تا راه را برای فرمت‌های جدید مجهز به فناوری‌های انکودینگ نوین باز کند.

ام.پی.تری در عصر قلم و سی.دی‌های قفل‌شده آمد تا نوع مالکیت ما به موسیقی وابسته به دنیای دیجیتال تغییر کند تا جایی که نام ابزارهای اجراکننده موسیقی مشهور به ام.پی.تری پلیر شد و در عالم به‌سرعت فراگیر شد.

انکودینگ‌هایی مانند AAC تست بهترین نسبت به ام.پی.تری دارند و سرویس موسیقی اپل بر آن اساس بنا شده است اما ام.پی.تری و دانلود آن کتابخانه‌های دیجیتال ما را رنگ و بویی دیگر داده بود.

بدین ترتیب عصر ام.پی.تری و توسعه آن رسما به پایان رسیده و این بدان معنا نیست که دیگر کسی از این فرمت استفاده نخواهد کرد، بلکه شاهد ظهور آن بدون توسعه مجدد روی انواع ابزارهای الکترونیکی خواهیم بود.

 منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز