خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد:

معلولیت نمی‌تواند عامل محدودیت باشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۷۶

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، با بیان اینکه معلولیت نمی‌تواند عامل محدودیت باشد، گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه، دارای توانمندی و استعدادهای خاصی هستند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی در افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و قرآنی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه مسابقات فرهنگی- ورزشی اقدام ارزشمند در راستای سلامتی جسم و روان دانش آموزان است، افزود: استعدادیابی و به بالفعل درآوردن توانایی بالقوه دانش آموزان با نیازهای ویژه و کسب مهارت‌های زندگی هدف اصلی شرکت در این مسابقات است.

قربانی با بیان اینکه معلولیت نمی تواند عامل محدودیت باشد، گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه، دارای توانمندی و استعدادهای خاصی هستند.

وی قرآن را جلا دهنده روح و مایه آرامش و برکت در زندگی دانست و با بیان اینکه ورزش و فعالیت های جسمی موجب سلامتی جسم و روان و موفقیت دانش آموزان خواهد شد گفت: دانش آموزان با نیاز های ویژه توانمندی هایی که دارند اگر به خود باور داشته باشند می توانند پله های ترقی را طی کنند.

قربانی با بیان اینکه همه صاحبنظران بر این باورند استعداد هر انسانی حداکثر 20 درصد در موفقیت انسان ها تاثیر دارد اظهارداشت: انسان با توکل برخدا، پشتکار، جدیت و صداقت و همت والای خود می‌تواند در عرصه های ملی بدرخشد و در زندگی خود موفق شود.

وی با بیان اینکه هزار و 500 نفر دانش آموز با نیازهای ویژه در سطح استان داریم خاطرنشان کرد: موفقیت دانش آموزان با نیازهای ویژه نسبت به  دانش آموزان عادی بیش تر بوده و این نشان از وجود استعدادهای و توانایی هایی است که خداوند به این دانش آموزان هدیه کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز روز 29 اردیبهشت ماه 96، بر حضور حداکثری فرهنگیان در انتخابات تاکیدکرد وگفت: مردم همیشه در صحنه در این روز، برگ زرینی دیگری به افتخارات ایران اسلامی اضافه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز