خبرگزاری کار ایران

در آستانه ۲۷ اردیبهشت منتشر شد؛

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۶۵

مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رضا پارسی مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بدون تردید روابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکارعمومی برعهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی‌توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت‌ها‌ و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.

(مقام معظم رهبری)

نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه به این نام، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.

انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است. بر همین اساس می توان گفت که نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند و نمی توانند خدمتی در خور ارائه کنند. "افکار عمومی" پدیده ای است واقعی که با ظهور رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطی شکل گرفت و شناسایی ویژگی ها، تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر، ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند.

امروزه روابط عمومی پل ارتباطی میان افراد جامعه و سازمان‌ها و نهادهاست، لذا اهمیت و ضرورت روابط عمومی، هنر مردم داری، معرفی کردن دستگاه و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار است .

بدیهی است نگاه به روابط عمومی باید نگاهی اعتمادبخش و سازنده باشد و بستر را برای مسائل فرهنگی آماده کند. بر اساس این نگاه است که روابط عمومی می تواند از جایگاه مهمی برخوردار شود.

امید است دست اندرکاران تلاشگر و توانمند این حوزه با استعانت از پروردگار متعال، در سال 96 که توسط مقام معظم رهبری، سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نام گرفته است، توشه‌ای پربار برای حرکت آگاهانه در مسیر پیشرفت، تعالی و رفاه جامعه اسلامی برگیرند چرا که فعالان عرصه روابط عمومی نقش مهمی در تحقق اهداف سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال دارند و باید جهادگرانه در این راستا تلاش کنند.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور به خصوص همکاران حوزه روابط عمومی بهزیستی تبریک و تهنیت می‌گوییم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز