خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ــ باکو

صعود بلندقامتان ایران به نیمه نهایی/ مراکش حریف ایران نشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۳۱

تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از پیروزی بر مراکش راهی نیمه نهایی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شدند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز سه شنبه در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف مراکش رفت.
والیبالست‌های جوان کشورمان که پیش از این دو پیروزی ارزشمند مقابل عربستان و قطر با نتیجه سه بر صفر در کارنامه داشتند، در سومین مسابقه نیز سه بر صفر مراکش را شکست دادند و حضور خود در مرحله نیمه نهایی را قطعی کردند.
ملی پوشان جوانان ایران در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر11 این بازی را به سود خود خاتمه دادند.
این دیدار درحالی برگزار شد که تعداد زیادی از ایرانیان مقیم باکو با حضور در سالن کریستال هال به تشویق والیبالیست‌های کشورمان پرداختند، اما از مسئولان ورزشی و سیاسی کشور حاضر در باکو در سالن مسابقات خبری نبود و تنها مسئول دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای سفارت ایران حضور داشت.
مسابقات والیبال مردان بازی‌های کشورهای اسلامی با حضور 10 کشور درحال برگزاری است. تیم ملی والیبال جوانان به عنوان نماینده ایران در گروه دوم رقابت ها با تیم های قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش همگروه است. در گروه یک هم تیم های جمهوری آذربایجان، ترکیه، ترکمنستان، پاکستان و افغانستان حضور دارند.
جواد کریمی، علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، اکبر ولایی، میربابک موسوی گرگری، علی اصغر مجرد، طیب عینی ثمرین، توحید صمدی، اسماعیل طالبی، بیژن براتی طرقی، رسول آقچه لی، محمود رسولی و پوریا یلی 14 بازیکن تیم ملی جوانان ایران در رقابت های باکو هستند.
اکبر محمدی(سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی)، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان و احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (فیزیوتراپ) و محمود محمدی(ماساژور) کادر فنی تیم ملی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هستند.
شاگردان عطایی بعد از یک روز استراحت، 27 اردیبهشت در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف الجزایر می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز