خبرگزاری کار ایران

وضعیت مبهم پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر

قلعه‌نویی بدون تیم می‌ماند؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۱۴۸

سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی وضعیت مبهمی در آینده کاری خود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با اعلام قطعی شدن جدایی قلعه‌نویی از تراکتورسازی پس از بازی مقابل نفت تهران در فینال جام حذفی، گمانه‌زنی‌هایی در مورد مقصد بعدی وی مطرح شد که تا این لحظه هیچکدام از آنها به واقعیت نزدیک نشده است.

در ابتدا صحبت از سپاهان، ذوب‌آهن، سایپا، فولاد و پیکان بود که در این میان سپاهان و پیکان خیلی زود با سرمربیان خود برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند و قلعه‌نویی از گزینه‌های هدایت این تیم‌ها کنار رفت.

با جدایی حسین فرکی از سایپا احتمال رفتن قلعه‌نویی به این تیم بیشتر شد ولی در کنار او از دایی هم به عنوان گزینه دیگر هدایت این تیم نام برده می‌شد و در نهایت نیمکت سایپا به سرمربی سابق نفت تهران رسید تا دایی در کمتر از یک هفته برای دومین بار قلعه‌نویی را شکست داده باشد.

مذاکرات قلعه‌نویی با فولاد و ذوب‌آهن همچنان ادامه دارد ولی این دو باشگاه در فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی مواجه بودند و قلعه‌نویی هم در جمع دوستان خود گفته است دیگر قصد ندارد در تیمی که مشکلات مالی دارد فعالیت کند.

در حال حاضر ذوب‌آهنی‌ها با وجود اینکه نسبت به قطع همکاری با مجتبی حسینی به قطعیت نرسیده‌اند ولی سعی دارند نظر مثبت قلعه‌نویی را برای رفتن به اصفهان جذب کنند و احتمال همکاری با این سرمربی برایشان بیش از فولاد است.

با این وجود احتمال بیرون ماندن قلعه‌نویی در شروع فصل هفدهم وجود دارد و شاید او تصمیم بگیرد مثل فصل پانزدهم منتظر لغزش نیمکت‌ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز