خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکیسون کارگری مجلس:

مسیردولت حرکتی رو به جلو وصحیح میباشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۰۹۳

حرکت دولت حرکتی درست و صحیح است و امید داریم که این حرکت تداوام داشته داشته باشد.

ایلنا: رئیس فراکیسون کارگری مجلس ازقائمشهربعنوان شهری گارگری نامبرد که مرد مش بخاطر کارخانجات نساجی گرد هم آمدند.

علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگرجمهوری اسلامی  شب گذشته با حضور در ستاد انتحاباتی نصراله دریابیگی از وی بعنوان فردی پرتلاش در عرصه کارگری نامبرد وافزود: دریابیگی کسی است که صادقانه در جهت منافع کارگران قدم های استواری برداشت و حضور فردی با تفکرات کارگری در شهری که کارگری است لازم و ضروری دانست.

وی با ابراز نگرانی نسبت به اجرا نشدن کامل همسان سازی گفت: عده‌ای زیادی از بازنشستگان بسیار کمتر از حقوقی که باید، دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید به اعتراضات مختلف بازنشستگان درمحافل گوناگون توجه کرد، گفت: باید درجهت حل مشکل بازنشستگان تلاش کرد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این مراسم با اشاره به فهرست مسائل و مشکلات کارگران در کشور توضیح داد: بحث معیشت متأسفانه هنوز مهم ترین دغدغه کارگران است بااینکه حقوق بگیران و خصوصاً حداقل بگیران باید موردتوجه همگان باشد.

محجوب در قسمت های از صحبت خودگفت:  تلاش های زیادی در دولت یازدهم شد تا شرایط معیشت کارگران که زیر بار تورم سختی که از دولت گذشته به ارث رسیده بود اندکی بهبود یابد.

وی تصریح کرد: در حالی که تلاش می شود از رکود خارج شویم باید نرخ تورم هم کاهش یابد که خوشبختانه هم اکنون به نرخ تورم یک رقمی رسیده ایم اما تورم باید به حدود چهار درصد برسد.

وی با انتقاد به واردات بی رویه کالا گفت: متاسفانه تنها برای کارگران خارجی در ایران کار ایجاد کرده ایم.تولید صنعتی در ایران در شرایط دشواری است.

محجوب از دولت بخاطر درست حرکت کردن نام برد و افزود: حرکت دولت حرکتی درست و صحیح است و امید داریم که این حرکت تداوام داشته داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز