خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس:

اجرای فاز دوم هدفمندی در گرو اجرای محورهای 7 گانه است

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۶۴

اعتبار اختصاص یافته تحت عنوان عیدانه، ۲/۷ میلیار دلار بوده و دولت بعدی باید آن را به صندوق توسعه باز پرداخت کند/ شروع فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مستلزم آسیب‌شناسی بخش تولید است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه اجرای فاز دوم هدفمندی مستلزم مؤلفه‌هایی است که در هنگام بررسی بودجه ۹۲ مشخص می‌شود، گفت:افزایش حجم نقدینگی در زمان اجرای فاز اول موجب تورم، گرانی وبحران رکود در تولید شده است.
موسی الرضا ثروتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با تشریح نحوه بررسی اجرا و یا عدم اجرای فاز دوم هدفمندی، اظهارداشت: اعتبار اختصاص یافته تحت عنوان عیدانه، ۲/۷ میلیار دلار بوده و دولت بعدی باید آن را به صندوق توسعه باز پرداخت کند.
وی به شرایط اجرای هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مستلزم اجرای محورهای ۷ گانه طرح تحول اقتصادی است.
به گفته نماینده مردم بجنورد، اصلاح سیستم‌های پولی، بانکی، ارزی، گمرک، بهره وری و توزیع از جمله محورهای هفت گانه طرح تحول اقتصادی بوده که اجرای هر کدام مستلزم اجرای همزمان تمامی آنهاست.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه شروع فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مستلزم آسیب‌شناسی بخش تولید است، گفت: زمانی می‌توانیم فاز دوم را در بخش تولید شروع کنیم که ارزیابی دقیقی از این بخش داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز