خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم افتتاحیه در بوستان رازی؛

چهارمین دوره مسابقات ورزشی منطقه 11 تهران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۹۰۸

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات ورزشی منطقه 11 تهران در بوستان رازی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت ها، شهردار منطقه 11 اظهار داشت: رویکرد مدیریت شهری توجه به فعالیت‌های اجتماعی و توجه به فعالیت های ورزشی در محلات مختلف شهر تهران است.

نصرالله آبادیان افزود: در این دوره از مسابقات شهروندان محلات مختلف منطقه 11 در رشته‌های مختلف گروهی و انفرادی و ورزش های بومی و محلی به رقابت می پردازند.

وی تاکید کرد: هم اکنون در تمامی پارک ها و بوستان های شهر تهران فضاهای ورزشی مناسبی احداث شده است.

همچنین مدیر ورزش شهرداری منطقه 11 در حاشیه این مراسم افزود: با توجه به استقبال شهروندان مناطق از برگزاری افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی و به منظور افزایش نقش مشارکتی لایه‌های مختلف اجتماعی محلات در توسعه ورزش شهروندی و با توجه به رویکردهای ورزشی، تنوع رشته‌ای، محرومیت، جمعیت و قومیت محله؛ چهارمین دوره افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی محلات با حضور و مشارکت شهروندان، مدیران محلات، کارشناسان خانه‌های ورزش، شورایاری‌ها، مساجد، بسیج و ... در بوستان رازی برگزار شد.

مجتبی بختیاری با بیان اینکه حرکت به سوی شهری برخوردار از فضاهای ورزشی مناسب و در دسترس با شهروندانی ورزشی، فعال و با نشاط از چشم‌اندازهای مهم این برنامه است، افزود: ارتقای سطح مشارکت شهروندان در فعالیت‌های ورزشی با تاکید بر دسترسی آسان از اهدافی است که در این برنامه دنبال می‌شود.

وی در ادامه به دیگر اهداف‌های برگزاری این رویداد ورزشی، خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت شهروندان در برنامه‌های ورزشی، افزایش نشاط و بهبود امید به زندگی شهروندان، بهبود نگرش شهروندان به سبک زندگی فعال، توسعه و ترویج ورزش‌های کم هزینه و سهل الوصول، توسعه و ترویج فرهنگ ورزش شهروندی، توسعه فرهنگ عمومی ورزش با توجه به نهادینه سازی آن در سبد خانواده، شناسایی پیشکسوتان ورزشی و افراد شاخص ورزش دوست محله، افزایش جمعیت شهروندان دارای تناسب اندام و وزن، ارتقای سطح آمادگی جسمانی شهروندان، توسعه ظرفیت فضاهای ورزشی شهروندی و ... از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

به گفته مدیر ورزش منطقه 11 تهران افزایش رضایت شهروندان از برنامه‌های ورزشی را یکی از اولویت‌های اجرای این برنامه دانست و یادآور شد: هم چنین در این دوره از مسابقات به توسعه نهضت داوطلبی در ورزش‌های شهروندی و ساماندهی و توانمند سازی تشکل‌های ورزشی محله‌ای توجه خواهد شد.

وی در ادامه با توجه به رویکردهای برگزاری افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی محلات، تصریح کرد: برگزاری فعالیت‌های ورزشی- رقابتی محلات، تقویت بنیان‌های علمی در ورزش‌های همگانی و فرهنگ‌سازی و افزایش اثربخشی در ورزش‌های همگانی از جمله رویکردهای مهم این برنامه بود.

جعفری توجه به ورزش‌های جانبازان، معلولان و اقشار خاص را از دیگر رویکردهای مهم و ویژه این برنامه عنوان کرد.

بختیاری خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های تفریحی- ورزشی با محوریت خانواده، ارتقاء کیفی ایستگاه‌های فعالیت‌های بدنی در راستای توسعه ورزش همگانی وبهره‌مندی از ورزش‌ شهروندی در جهت ارتقای توسعه پایدار و حفظ محیط زیست نیز در این رویداد ورزشی مد نظر قرار گرفت.

مراسم چهارمین دوره افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی در منطقه 11 با حضور جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی از جمله؛ علیرضا دبیر، کاوه و پرهیزگار در بوستان رازی برگزار شد.

در این مراسم مشعل مسابقات ورزشی محلات منطقه 11 روشن و از خانواده های معظم شهدا و همچنین از خانواده شهید آتش نشان در حادثه پلاسکو محسن روحانی تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از قهرمانان ملی منطقه 11 نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز